Sex-lådan

Jag ska fortsätta att skriva om mina andra pinsamma saker som jag har varit med om.
Den här gången handlar om " Sex-lådan "

När jag gick på högstadiet, hade jag och min klass " Sex - och samlevnadslektion " på SO-lektion.
Våra lärare hade tagit med en ' sex-lådan '. Anledning att de tog med lådan, var att de ville att alla i klassen skulle göra egna frågor om kärlek, sex och relation som vi ville få svar på. De frågelappar skulle vi lägga i " sex-lådan ".
Lektionen var slut, och det var slut för dagen i skolan. Jag och min kompis Ngoc gick till matsalen och åt lunch. Efter lunchen gick vi tillbaka tillbaka till klassrummet trots att skolan var slut för dagen, eftersom vi skulle ha helg. Min kompis satt framför datorn och jag gick runt i klassrummet, för jag hade så tråkigt ;) Då såg jag att " sex-lådan " var kvar på bordet, och tänkte att jag skulle ha kul. Jag stoppade ena handen i hålet i lådan och tog upp lådan. Jag visade för Ngoc och hon skrattade, och det gjorde jag också :)
Plötsligt hör jag:

' Sabina! Vad håller du på med?! ' skrek Pia
Jag blev skiträdd och tog bort min hand, och la lådan på bordet.
' Inget speciellt. Jag hade så tråkigt ' svarade jag.
' Jasså?! Så du ville kolla på frågorna? '
' Nej nej! Hade bara tråkigt '

Pia skrattade, och det gjorde jag också. Hon trodde väl inte på mig, tänkte jag.

Efter helgen, alltså på måndag så hade jag sista lektion på eftermiddag med min svenska lärare Sanna.
Jag satt vid runda bordet, där vi alltid satt när vi hade samling.

' Jag hörde vad som hände i fredags ' sa Sanna till mig
' Vad hände i fredags? Det hände inget speciellt... ' sa  jag.
Samtidigt undrade jag vad hon menade. Och hon gjorde mig nervös.
' Pia berättade vad du gjorde i fredags med ' sex-lådan ' sa Sanna

Jag blev generad och tyckte genast att det var pinsamt. Så Sanna berättade för klassen vad jag hade gjort med " sex-lådan ". Det var hälften av klassen som fick veta vad som hände. Jag kände hur varm jag blev i kroppen för jag tyckte att jag gjorde bort mig. Sanna skrattade men det gjorde inte jag.
Jag kommer aldrig glömma bort den händelsen, för när jag tänker på det så skrattar jag för mig själv.
Ibland händer det att Ngoc tar upp om " sex-lådan " och då skrattar vi tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: Kramigaspittfire

Haha den va så rolig :P Hahaha

2007-04-04 @ 11:51:40
URL: http://spittfire.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0