En liten söt historia :)

Jag måste bara berätta om en liten söt historia då när jag var hos Vivvi och Miranda för flera veckor sedan. Den dagen hade jag verkligen roligt för jag och tösen lekte kurragömma och det tyckte hon var roligt :)
Vi satt i köket för att tösen skulle äta sin kvällsmat, och hon hade broccoli som grönsak. Jag tycker inte om broccoli för jag klarar inte av den lukten, och jag har smakat en gång och det var inte alls gott.
Jag och tösen hade en söt samtal som fick mig att skratta :)

Jag: Tycker du att det är gott med broccoli?
Miranda: Ja, det är gott.

Vivvi: Sabina tycker också om broccoli.

Jag: Nej, det gör jag inte.

Miranda: Jo, du tycker om det.

Jag: Nej, jag tycker inte om broccoli.

Miranda: Du tycker om broccoli, du måste tycka om det.

Vivvi: Säg till Sabina att det är nyttigt

Tösen: Det är nyttigt med broccoli.

Jag: Jag vet att det är nyttigt men jag tycker inte om broccoli.
Miranda: Jo, det gör du. Du måste äta det.

Söt samtal vi två hade för hon fick mig att skratta vilket det var bra :) Den söta tösen är så smart och vet vad hon ska säga. När jag tänker på det här samtalet som vi hade, så ler jag för mig själv men också skrattar. Jag kanske är knäpp men ibland måste man får le för sig själv eller skratta ;) 
Vivvi och Miranda retade mig :) Den lilla tösen gör mig alltid glad!


Kommentarer
Postat av: tess

ja hon är för söt..äter alltid broccoli

2007-12-12 @ 01:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0