Happy Birthday

Min farmor skulle ha fyllt år, om hon var i livet idag. Eller ska man skriva att hon fyller år idag även om hon inte finns i livet längre. Varje år när den här datumet kommer som idag, tänker jag alltid på hennes födelsedag för jag kommer aldrig glömma bort hennes födelsedag för det vill jag inte. Hennes födelsedag kommer alltid finnas i mitt hjärta. Jag har tänkt lite på henne idag för jag saknar henne och önskar att hon var i livet nu. Hoppas hon har det bra i paradiset. Min älskade farmor finns alltid i mitt hjärta och jag kommer alltid älska henne.

Och sedan finns det en annan person som också fyller år idag, och det är den finaste ängel.
Jag skickade ett födelsedagskort till henne igår så jag tror att hon har fått det idag. Hoppas hon blir glad för kortet : ) Och jag hoppas att hon har en bra födelsedag med sina nära och kära.

Grattis på födelsedagen till er båda två : )
♥ ♥

Grattis grattis


Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej hej..
Den fasta bakgrunden ska du lägga in i stilmallen.. allt står förklarat utförligt i mitt inlägg om det.. som du hittar här: http://designadinblogg.blogg.se/1193554657_tips__fast_bakgrund.html

2007-12-20 @ 16:01:19
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0