Jobba imorgon

Imorgon ska man jobba från klockan 10.00-13.00 på min mammas kära jobb. Och det är inte många timmar jag ska jobba men det kanske beror på att jag är extra personal samt att jag ska träna på att jobba vid kassan. Det gör mig lite nerövs och jag var nerövs förra gången vilket jag inte borde ha varit för det gick ju bra enligt personalchefen. Och visst, man gjorde fel några gånger men jag är faktiskt nybörjare och sen tror jag att alla gör fel så jag är inte ensam om det.
Det ska bli kul att jobba imorgon, ser fram emot även om jag är nerövs :)

Nästan hela dan idag har jag saknat ängel skrattis, eller mest har jag velat att träffa henne nu men snart får jag träffa henne. Hon som får mig att må bra och skratta :) Hon är bäst!

Jag önskar att jag kunde trolla...

Kommentarer
Postat av: sabajna

Vart jobbar du?? =)
Roligt att hitta någon med samma namn ;)

2008-01-06 @ 13:47:27
URL: http://schlajnan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0