Världens bästa syster <3

163356-33
Lillasyster Ajla & Storasyster jag, Sabina

Världens bästa lillasyster Ajla <3
 
Jag kan inte bara beskriva hur mycket jag älskar min lillasyster, det gör jag av hela mitt hjärta och det kommer jag alltid göra det vad än som händer. Och det går inte heller beskriva hur mycket hon betyder för mig, för hon har alltid betytt för mig sedan hon föddes. För varje dag älskar jag henne mer och mer.
Jag minns när vi två var mindre, då vi bråkade jämt men vi sa alltid förlåt till varandra. Framför allt sa vi alltid till varandra Jag älskar dig. Fortfarande idag säger vi det till varandra för jag tycker att det är viktigt att man kan visa syskonkärlek, för det är inte många ungdomar som gör det vilket det är synd. Man måste kunna tala om för sina syskon att man älskar de. Varje dag talar jag om för min syster att jag älskar henne för hon är värd att få höra det.
Idag har vi fått en god kontakt med varandra, det känns jättebra speciellt nu när jag vågar berätta för henne hur jag mår. Tidigare kunde jag inte prata med henne om mina tankar och känslor för jag tyckte att det var otroligt svårt att prata med henne om jobbiga saker. Och visst, jag berättar inte allt för min syster för det behöver man inte göra för ibland måste man ha lite privata saker. Min lillasyster talar alltid för mig att hon finns här för mig, det värmer mitt hjärta när jag får höra det för det betyder mycket för mig att få höra det.

Idag var min syster gullig, eller världens gulligaste syster som gjorde en gullig sak.
Vi var lite på stan för jag behövde kolla lite saker och sedan komma ifrån stan trots att jag är sjuk så kanske det inte var så smart av mig MEN det hände en liten sak på stan som fick mig att vara ledsen på grund av en person. Jag berättade för syster vem jag såg, som inte ville hälsa utan vände sig bort. Det gjorde mig jävligt ledsen, fick genast ångest och kände bara hur jag hatade mig själv och livet men samtidigt tänkte jag hur kan jag låta den personen påverka mig?! Jag grät lite på stan för jag orkade inte hålla mina tårar inom mig, det var för jobbigt att hålla de inom mig. Jag mådde dåligt när jag kom hem men visade inte för familjen. Man tog en lång dusch. Samtidigt när man tog en dusch, grät man också vilket jag borde inte ha gjort. Jag kunde inte rå för det, för det gjorde så jäkla ont i mitt hjärta när jag såg personen som vände sig bort. Min ångest bara växte och växte. Samtidigt när den bara växte, hade man många negativa tankar. Efter när man hade tagit en lång dusch grät man igen, fast bara inför min syster för det var bara jag och hon som var hemma. Hon ville köpa pizza till mig men jag ville inte det. Samtidigt ville hon inte lämna mig ensam hemma men jag sa till henne att hon ska vara med sin kille och att jag klarar mig. Hennes kille kom och de gick. Efter en liten stund ringde det på dörren. Jag kikade genom hålet och där stod min syster och hennes kille. Öppnade dörren och min syster hade tagit med en pizza, sallad, choklad toblerone och chips jordnötsringar till mig för att uppmuntra mig för att jag var jätteledsen. Naw, tänkte jag och tyckte att det var verkligen super gulligt av henne att tänka på mig och att hon vill att jag ska må bra, och det vill jag också. Jag sa till henne att hon inte behövde göra det men hon ville så gärna det.
Sen gick de. Det knäppaste var att jag glömde ta bort choklad toblerone från pizzan som var i vardagsrummet. När jag kom dit, så hade toblerone redan smält. Shit tänkte jag och la i frysen så att det skulle vara hård.
Har käkat min favoritpizza, åt lite toblerone men inte chips än för jag är fortfarande mätt. Jag får nog ta det lite senare eller så sparar jag det till en annan dag : )

Tusen tack till dig min lillasyster som bjöd mig på pizza, chips och toblerone : )
Du gjorde mig glad och du fick mig att må lite bättre även om jag fortfarande tänker på personen.
Du är verkligen världens bästa syster jag har, du kommer alltid vara världens bästa syster. Av hela mitt hjärta är jag glad att jag har DIG i mitt liv och att just DU är min syster!
Tack för att du finns vid min sida!
Din storasyster Sabina älskar dig lillasyster

Kommentarer
Postat av: Ajla

Jag älskar dig såååååå otroligt mycket och du är VÄRLDENS BÄSTA SYSTER:-)
Hoppas att du mår bättre snart!
Massssssor med pussssssssar & kraaaaamar

2007-12-21 @ 22:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0