Jag är grym

" haha... du är ju grym, tjejen. Sånt superduperminne du har!!! "

När hon sa det, blev jag glad och det värmde mitt hjärta!

Jag rockar fett ;) Nej, jag skojar bara men...
Yeah, jag är grym tjej ;)
Det har inte jag sagt utan det har den finaste ängel sagt till mig.
Hon tycker att jag har superduperminne...
Lilla knas!
Jag kommer precis ihåg allt det hon har berättat för mig... Och jag funderar faktiskt på att skriva ner det i en bok. Så när jag mår dåligt, så kan jag kolla i boken eftersom jag vet att det skulle göra mig glad :)

Den finaste ängel gör mig verkligen glad, och det tycker jag är bara bra :) Det är tur att hon finns!

Jag är grym enligt den finaste ängel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0