Våren är här nu

Som ni ser rubriken, har våren kommit :) Snön har smält bort, och nu  behöver vi inte använda vinterkläder längre :) Så skönt att slippa vinterkläder, för jag tycker inte om att använda vinterkläder, för att det är det värsta som finns.
Nu när våren är här, kan jag använda lite enklare kläder och då menar jag att jag kan början använda mina vanliga sportskor och kan använda vårjacka :)
Väder har varit helt underbart de senaste dagarna, förutom at det är små kallt nu och att det blåser men det har varit sol vartenda dag och det känns verkligen underbart.
Man känner att det är verkligen vår, tanken på att det är sol, små kallt, blåser, fina färger på träden och att det börjar bli lite ljusare nu på eftermiddagar.
Tiden går verkligen fort om man tänker efter, eftersom nu är det mitten av mars och om tre veckor är det april.
Shit, vad det går fort. Kan inte tiden gå lite saktare för det är lite läskigt när tiden går fort?!

Det bästa jag vet med våren, är att jag kan börja cykla långt var jag vill :) Eftersom jag älskar att cykla för att det är en avkoppling för mig. Och när jag cyklar, lyssnar jag på musik. Det gör jag alltid :)
Nu kan jag cykla till sjö där jag brukar ibland stanna och vila en liten stund.
Sitter på en bänk och funderar på mitt liv men framför allt njuter jag av väder :)

Snart är det sommar, och då kommer det bli ännu varmare. På sommaren brukar jag också cykla, cyklar varje dag :) Men även solar jag. Fast när jag solar, vill jag helst ha en bok med mig, så jag kan läsa. Och det är vad jag kommer att göra i sommar :) Och äta glass ska jag också göra, speciellt mjukglass fast då ska man nog sitta på parken i stan, vid Örebro slottet eftersom det är mycket folk då

Våren är kommen nu :)


Knas

 Bilden togs i höstas ( 2oo6.09.22 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0