Det var ett tag sedan

Det var ett tag sedan man skrev här på blogget. Jag har inte så mycket att berätta heller förutom att man var i Göteborg förra vecka helgen med några kompisar. Och då var man på Liseberg för första gången i hela mitt liv. 
Jag hade verkligen skoj på Liseberg, och vill tillbaka till Liseberg och åka de olika attraktioner, speciellt Kanonen, Berg och dalbana och Flumride. Jag trodde att jag skulle bara åka attraktion Kanonen en gång, men jag åkte faktiskt flera gånger även om jag tyckte att det var läskigt att åka den. Höjdskräcken var verkligen äckligt och den ville jag inte åka mer den dagen när man var på Liseberg. Förresten så var man på Liseberg både lördag och söndag :)
Jag tröttnade aldrig på Liseberg utan ville bara åka hela tiden.

Annars jobbar man varje dag, på samma ställe som jag har jobbat från januari. Och kommer jobba till 17 juni.
Det funkar helt okej att jobba där. Jag börja känna att jag är lite trött att vara där av olika anledningar men jag får stå ut med det här.

Annars så går det upp och ner...
Det är mycket tankar som snurrar.
Jag orkar verkligen inte med mina tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0