Bamsekram

I år går bamsekram till en person som har fått värma mitt hjärta men också fått mig att le på grund av de fina och söta kommentarer som man har fått på både bilddagboken och bloggen :) Tidigare har jag nämnt hennes namn för jag har skrivit ett inlägg som inriktade bara till henne för jag ville visa hur mycket tacksam jag har varit för hennes kommentarer.
Idag förtjänar hennes namn nämnas i dagens inlägg innan det är ett nytt år i natt.

Årets bamsekram 2008 går till en tös som heter Tina.
Tina, du får årets bamsekram för att du förtjänar det! :)

En vacker dag ska jag visa för henne hur mycket tacksam jag har varit för hennes söta och fina kommentarer. Hennes kommentarer som alltid har värmt mitt hjärta men också fått mig gråta några gånger.
Det här vet hon redan om!

Bamsekram går inte bara till henne utan även går kramen till ängel skrattis för jag tycker att hon förtjänar att få en bamsekram trots att förra året bamsekram gick till henne. Det finns olika anledningar till varför jag tycker att hon förtjänar att få en bamsekram :) Tack för allt!
Bortsett från familjen, är det bara henne jag kan lita på!

Kram på dessa två personer!
<3


Kommentarer
Postat av: TinA

Supermycketjättehård kram till dig. Haha :) Har nog inte insett att mina kommentarer gör dig så glad, så detta gör mig bara rörd.



<3

2009-01-01 @ 20:28:41
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0