Grattis :)

Jag råkade ta bort inlägget som jag skrev igår så jag vet egentligen inte vad jag håller på med min blogg.

Igår fyllde den finaste ängel år, så ett stort grattis till henne! :) Tror att hon har fått grattis-kortet igår som jag skickade i onsdags. Hoppas hon blev glad för kortet. Och själv blev jag glad inom mig när jag skickade iväg kortet till henne :)

Det var inte bara den finaste ängel som fyllde år utan min söta farmor skulle också ha fyllt år om hon hade levt idag. Hon finns alltid i mina tankar, kommer alltid att göra det!
Så igår gick all tankar till den finaste ängel och min söta farmor! <3


Kommentarer
Postat av: TinA

Aw, hon blev säkert jätteglad över kortet. :))

2008-12-20 @ 20:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0