Jag vet att jag är tokig

Idag fick jag höra att jag är tokig. Varför vet jag inte för jag minns inte riktigt vad jag och ängel skrattis pratade om för det var något jag sa. Jag som brukar ha bra minne. Jag kanske inte kan alltid ha bra minne.  Det är ju sjukt att jag kan minnas bra för jag minns riktigt bra sedan jag var liten för jag började nog minnas vid två års ålder. Det är nog inte många barn som minns vid den åldern. Och Anna säger att jag har ett bra minne.
Ängel skrattis: Du är tokig
Jag: Ja, jag vet att jag är tokig.
Jag blev inte ledsen eller sårad när hon sa till mig att jag är tokig utan jag skrattade och log. Jag är medveten om att jag kan vara tokig ;)


Det är inte första gången jag får höra det här, att jag är tokig utan även söta Miranda har sagt till mig att jag är tokig. Jag skrattade när hon sa det till mig.
Miranda: Vad tokig du är Sabina.
Jag: Jag vet att jag är tokig.


Nu ska jag ligga i sängen, lyssna på musik och skriva ner mina tankar. Sen ska jag sova.

Imorgon är jag ledig så jag får se vad jag ska göra imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe Sabina!

Klart du är tokig, asså inte dårhustokig.. utan i humoriskt väg.. du har fantasi=D

I like it!



Tänker på Madicken när du skriver det.. när hon typ hoppar med paraplyet från taket.. då hennes lillasyster säger: "Du är inte klok Madicken"



Oj minns du så tidigt.. ja det är lite ovanligt..

minns först typ från fyraårsåldern tror ja..



Hur e läget??

KRAM

2008-12-03 @ 22:58:12
Postat av: Anonym

Det var jag, SARA GREPPE, som skrev kommentaren;P

2008-12-03 @ 22:58:42
Postat av: Ronja

Hehe, ja tokiga är vi alla, på ett bra sätt förstås ;)

2008-12-04 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0