Korvterapi

Sitter och lyssnar på bosnisk musik. Just nu lyssnar jag på Carsija av Al´dino. Låten kopplar ihop till hemstaden Jajce så det får mig att sakna både hemstaden och en del av mina släktingar. Det får mig också sakna tiden innan det var krig i Bosnien. Jag har skapat fina barndomsminnen tillsammans med min familj, vänner och en del av mina släktingar. De minnena kommer jag alltid att bevara i mitt hjärta. Jag är glad att jag inte glömmer bort de för det är något som jag absolut inte vill göra. Jag har även jobbiga minnen från barndomen som jag inte heller kan glömma bort. Som jag egentligen har svårt att glömma bort. Har man varit med om jobbiga saker, har man svårt att glömma bort. Och jag är en sån person. Jag ältar och ältar vilket det inte är bra.


Idag var det blandade känslor vilket det var jobbigt. Att det var blandade känslor, var det på grund av negativa mailet som jag fick imorse. Jag visste att det skulle bli så här. Det var både negativa och positiva känslor så jag blev förvirrad när det blev så här. Ena stunden kände jag ilska inom mig men också var man ledsen vilket det ledde att man grät inför min mamma. Till och min mamma grät för när hon såg att jag grät, grät hon också. Nästa stund kunde jag vara glad för det var jag när jag och min mamma gick på stan idag. Sen kunde jag känna ilskan igen. Senare var jag glad igen.

På mitt möte grät jag. Jag vet inte när jag grät sist, det måste nog ha varit för flera veckor sedan. Att jag grät, det plågade mig för jag var men fortfarande är så trött på mig själv. Jag grät inte bara. Utan jag skrattade också. Ja, det var sjuka blandade känslor jag hade idag.

Korvterapi är det bästa skämtet idag :) Ängel skrattis är rolig, att jag skrattar åt hennes alla skämt. Den här gången är inte jag tokig utan det är hon som är tokig fast på ett positivt sätt :) Efter mötet kände jag att jag var stolt över mig själv på grund av att jag var modig, så jag ville belöna mig med något. Jag köpte en nyckelring där det står " Boss " på det.
 Det blir ett bra minne :)


Annars händer det inget speciellt. Jag jobbar inte förrän på fredag. Jobbigt att det ska vara så lång uppehåll från jobbet för det får mig att tappa motivationen att jobba, så jag måste hitta motivationen tillbaka. På lördag är det en liten fest hos en kompis så det blir nog trevligt. Bara jag blir frisk för jag har en konstig förkylning nu. Ena stunden är jag förkyld. Nästa stund är jag inte förkyld. Och det här med magen... Jag vet inte vad jag ska säga förutom att jag är riktigt trött på det här. Snart kommer jag matstejka. Även om jag inte äter mat, kan jag ha ont i magen så det måste vara stress jag upplever. Det är på grund av hur jag mår.


Nej, ska ligga i sängen och titta på TV men också skriva ner mina tankar som jag har tänkt på en del idag. Imorgon får jag se vad som händer.

Både jag och ängel skrattis är tokiga fast på positivt sätt.

Sista meningen... Jag älskar min familj <3


Kommentarer
Postat av: mitta

Ta hand om dig vännen!! Kraaam

2008-12-10 @ 09:32:09
URL: http://missindia.blogg.se/
Postat av: TinA

och världens sötaste bild på dig :)



dumma mail som förstörde din dag såhär igår, men du blev glad sen igen ju. Jag tycker om att du köper grejer när du mår bra och vill ha ett fint minne av stunden. Så borde alla göra. :)

2008-12-10 @ 13:15:54
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Annie

Kul att träffa dig igår :) och skönt att se att du mådde bra:) Puss!

2008-12-10 @ 16:40:06
URL: http://candy.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, ja du ska vara glad att du inte är här nu..

Blir aldrig riktigt varm.. tror jag oxå är sjuk snart:S



Ska försöka hitta vinterkläder på lördag!

Såå skönt=)



Det är jobbig med känslor.. men det kommer bli bra.. Ser fram emot att träffa dig igen!



Hälsa ängel skrattis från mig=)

Hehe, tack för komplingmange=D

Du har väl fått mejlet från mig?

Kram

2008-12-10 @ 23:20:37
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0