Lista 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gjorde gastroskopi.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inte nyårslöfte i år men efter nyår ska jag ha det.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Vänner och vänner... Vänner är om man står nära varandra.
Bekanta eller kompisar skulle jag helst skriva, så ja.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, men en släkting till mig dog på julafton.

5. Vilka länder besökte du?
Åkte genom Danmark, Tyskland, Slovenien, Österrike, Kroatien och Bosnien. I Bosnien stannade jag i tre veckor för jag hade semester.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Vill gärna träffa sötnosar Miranda och Viktor oftare än vad jag har gjort i år. Man vill inte tränga på.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Det är nog många datum jag kommer att minnas för jag kommer skriva om de olika datum i min positiva bok/pärm. En av de är 21 april för då fick jag ett mail från den finaste ängel där hon berättade att hennes och sambos flicka kom till världen. :)
Sen har vi 11 mars då Viktor kom till världen.
Och den 9 augusti kom min söta syssling Eldar till världen.

8. Vad var din största framgång 2008?
Min största framgång var att jag äntligen kunde släppa den här situationen som har gjort mig ledsen men också har man upplevt svek. För att jag skulle släppa den här situationen, behövde jag få höra det från henne ingen annan.

9. Största misstaget?
Det finns säkert men kommer inte på.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja.

11. Bästa köpet?
Nyckelring och boken; Skadad.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bra fråga?

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Vivvi, Malin, Pia och min kusin Amra fick barn :) Det gjorde mig riktigt glad!
Och även ängel skrattis har gjort mig glad. Och jobbet har också gjort mig glad.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
I have no cannons that roar, Vill leva mitt liv, I miss you, Spår 1 och 2, Kopriva, Carsija.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Förra året var jag väldigt ledsen. I år var jag mer gladare än förra året men har även känt mig ledsen.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Borde ha koncentrerat bättre på uppgiften som jag gärna vill klara.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inte brytt mig om mina negativa känslor och tankar. Och att jag borde inte ha tänkt på människor som har eller betytt mycket för mig.

18. Hur tillbringade du julen?
Firar inte jul.

19. Blev du kär i år?
Nej.

20. Hur många one night stands?
Noll. Så långt tänker jag inte gå.

21. Favoritprogram på TV?
Desperate housewives, Andra avenyn.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hat är ett starkt ord. Det hjälper inte att hata någon.

23. Bästa boken du läste i år?
Skadad.

24. Största musikaliska upptäckten?
?

25. Något du önskade dig och fick?
En klocka. Jag är en sån person som inte önskar mig något speciellt utan det viktigaste är att mina nära och kära mår bra och har ett bra liv.

26. Något du önskade dig men inte fick?
-

27. Årets bästa film?
Mama Mia - en underbar film.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade med familjen.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns massa.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Det har varit ett helt okej år. Det har varit en massa blandade känslor, både positiva och negativa. Har varit otroligt stressad på grund av jobbet, speciellt när jag var nybörjare på mitt jobb, januari fram till juli i år.

31. Vad fick dig att må bra?

Miranda och Viktor.
Ängel skrattis.
Familjen.
Jobbet för jag har haft roliga stunder på mitt jobb.
Att tänka på den finaste ängel, fick mig att må bra.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen.

33. Vem saknade du?
Inte vem utan vilka måste jag ändra för jag har saknat en del människor...
Mormor, farmor, sysslingar Lejla och Eldar, sötnosar Miranda och Viktor, Jasmina, en del av mina släktingar, finaste ängel.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Har inte träffat nya människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0