Mina föräldrar ♥

Mina föräldrar är goa men också är de roliga speciellt när det gäller mobiltelefoner. Varken min mamma eller pappa inte kan svara på sms, eller öppna sms. Min mamma kan öppna sms men kan inte svara. Om min mamma har missat två eller tre samtal så kan hon bara se det första samtalet, inte de andra samtalen för hon vet inte hur hon ska göra. Min pappa kan inte öppna sms och kan inte heller svara.
Imorse innan jag cyklade till stan, sms jag till mina föräldrar och skrev att jag älskar de. Några minuter senare, ringde pappa upp mig och frågade om jag hade ringt honom vilket jag inte hade. 
Jag: Nej, jag har inte ringt dig. Har bara sms dig
Pappa: Jag kan inte öppna sms för jag vet inte hur man gör.
Jag: Du får be någon av dina arbetskollegor hjälpa dig.
Pappa: Jag vill inte. Kan inte du säga vad du har skrivit?
Jag: Jag skrev att jag älskar dig pappa.
Pappa: Jag älskar dig också.

Efter pappas samtal, ringde min mamma.
Mamma: Jag älskar dig också. Jag har läst sms men vet inte hur man svarar.
Jag: Pappa ringde nyss och undrade om jag hade ringt fast jag hade sms. Han kunde inte öppna sms.
Ni är så roliga för ni kan inte mycket om mobiler.

Som sagt, är mina föräldrar goa. Jag älskar de, och kommer alltid att göra det! Jag älskar hela min familj!


Kommentarer
Postat av: TinA

Haha, så gulligt :D :))

2008-12-16 @ 16:24:08
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anna

hehe va gulligt =)

2008-12-16 @ 16:32:48
URL: http://kramigaspittfire.bloggproffs.se/
Postat av: Ronja

hehe verkligen gulligt :)

2008-12-16 @ 23:13:48
Postat av: mitta

Åh sweet! Min mamma är precis likadan..om jag ringde henne för flera veckor sen o hon missa samtalet så blir det att hon ringer efter 2 veckor o säger "Du ringde mig" Då har jag glömt bort de..haha dem är för goa! Kraam

2008-12-18 @ 08:58:09
URL: http://missindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0