Nyår

Det går inte alls bra för mig när det gäller jobbet för jag jobbar inte lika mycket som jag gjorde i början, att jag inte vet vad jag ska göra. Kanske dags att skaffa ett annat jobb? Jag tänkte söka extra jobb för då kan jag ha Biltema kvar för än så länge vill jag fortfarande jobba på Biltema. Men först ska jag klara den här uppgiften som inte alls går vidare. Klarar jag den här uppgiften, ska jag nog skaffa ett extra jobb så att jag kan ha två olika jobb. Nu för tiden vet jag inte vad jag vill göra med mitt liv. Jag vet inte vad jag vill göra längre.


Inte många veckor kvar till nyår. Jag vet inte hur jag ska göra. Om jag ska åka till Bålsta och fira med Anna och andra eller om jag ska stanna kvar här i Örebro och fira med Ronja och andra? Jag som har svårt att bestämma.

Det första så vill jag att nyår ska vara bra, jag vill ha kul. Jag vill att det ska vara bättre än förra året för det var tråkigt, att jag inte vill uppleva det igen. Jag önskar att vi kunde samla ett stort gäng och fira nyår tillsammans för det hade varit roligt.

Jag som hade hoppas på att mina söta sysslingar Lejla och Eldar skulle komma i december för min kusin sa att de ville komma hit i december men det verka inte bli av. De ska till Bosnien, till min faster. Sedan skulle de till barnens farmor och farfar. Hade de kommit hit, hade jag varit hemma med familjen och firat nyår för det är inte ofta jag får fira nyår med mina släktingar.

Hade det inte varit krig i Bosnien, hade jag nog firat nyår med mina släktingar. Det hade nog varit roligt.


Annars händer det ingenting speciellt. Imorgon ska jag jobba. Imorgon kväll ska jag baka kladdkaka som min mamma vill ta med till jobbet och bjuda hennes grupp. På lördag ska jag nog vara med mina kompisar.

Igår skrev jag ner mina tankar. Jag vet inte hur många timmar har jag lagt ner på det. Ena timme skrev jag. Nästa timme tog jag paus. Förhoppningsvis borde det gå bättre nästa gång. Och det trodde jag förra gången också. Det gick bra men det fattades något, att jag inte vet vad som fattades. Jag vet inte vad det är med mig längre.

Nu för tiden känner mig helt förvirrad, att jag känner att min värld är kaos vilket jag inte vill.


Kommentarer
Postat av: Elina

Allt e bra med mig.. hur e det med dig? :)

2008-12-04 @ 12:42:19
URL: http://mariasdotter.blogg.se/
Postat av: anna

men gumman då fundera riktigt noga så får vi se hur d blir =) d blir nog bra i vilket fall som helst =) fast d hade vart super kul o ha dig med, dennis tycker åxå det! ;) miss u so much.. !! d gick bra med dennis på sjukan o nu ligger i hemma i sängen o ska snart ner till bålsta centrum o köpa dennis mamma en blomma pga hon har ju tagit tandsköterskaexamen ida ^^ men men, vi hörs väl ksk på msn om jag har tur annars så får du ha de så bra. miss u so much! ojoj redan skrivit d :o men nu vet du att jag verkligen MENAR det ;) tihih! jag är flum! hehe men nu kan jag inte skylla på hårfärgen.. haha rolig jag e!!^o) haha, love u honey.. pusssss ifrån lilla mig o kram ifrån dennis =)

2008-12-04 @ 16:47:08
URL: http://kramigaspittfire.bloggproffs.se
Postat av: Ronja

Gumman, förstår att det är svårt att veta hur du ska göra på nyår. Du gör det som känns bäst :) Bara du själv som kan bestämma hur du ska göra. Jag önskar också att vi kunde samla ett stort gäng och fira tillsammans. Du ska se att det inte blir som förra året. Tråkigt att Lejla och Eldar inte kommer hit, du hade säkert haft jätteroligt med dem om de kommit. <3

2008-12-04 @ 23:06:18
Postat av: Sara

Hehe okej, ja då vet jag det;)

Men det är roligt att vara lite galen=)



Ja.. usch du har rätt jag borde ha bett om hans telefonnummer.. men tänkte jag på det?

Nej...



Ska svara mejlet sen.. jobbar nu till halv tolv.

Hehe blev iaf glad av mejlet=)



Angående nyår så lyssna på dig själv så blir det nog bra=)



Vad görs själv?

Kram

2008-12-05 @ 14:29:53
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0