Tack tjejer!

Stort tack till Anna och Malin som kom hem till mig i onsdags kväll :) Jag hade trevligt. Vi spelade Uno och Yatzy så det var trevligt fast inte trevligt att vara sist på Yatzy. Inte konstigt för jag är ur dålig på det. Vi skrattade pratade och skrattade. Vi bestämde att vi ska ses en gång i veckan. Det tycker jag med.
Tack tjejer för att ni kom!

Idag jobbar jag. Sist jag jobbade var exakt för en vecka sedan. Jag får se om jag ska prata med personalchefen och säga att jag tycker att jag jobbar lite, eller så får jag avvakta till efter nyår.

De senaste dagarna har jag frusit, att jag inte kan förklara. Nu i två dagar har jag bara halvsovit vilket det är jobbigt, att jag måste nog börja med min sömnmedicin. Jag är inte beroende av det för det ska man inte vara. Dessutom sover man aldrig bra. Jag kanske behöver gå på någon sömnterapi om det finns. Och det behöver Malin också för hon sover nästan aldrig.
Just nu vill jag bara ligga i sängen och sova. Vill bara sova, sova, sova och sova utan att tänka på mina negativa tankar och känslor. Vill bara glömma de. Jag vill bara sova fram till tisdag, då kan jag vakna. En 24 timmars sömn, det hade inte varit illa. Eller tre dagars sömn, det hade inte heller varit illa. Bara jag får en bra sömn för det är vad jag vill ha. Inte ha en dålig sömn som jag alltid har. Jag vet inte när jag sov bra sist förutom sömnmedicinen... Det måste nog ha varit förra året när jag var i Bosnien. I somras när jag var i Bosnien, trodde jag att jag skulle sova bra för jag tänkte att jag har alltid sovit bra hemma hos min morfar de senaste åren, men i år när jag var där, sov jag inte alls bra. Det var så i tre veckor.


Nu ska jag diska. Bädda sängen och sedan cykla iväg till jobbet. Det ska bli kul att cykla i snö. Eller inte...

Vill bara bort från allting!


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv gumman =) Cykla lungt!! =o

2008-12-12 @ 10:19:40
URL: http://kramigaspittfire.bloggproffs.se/
Postat av: TinA

Kan ju också bero på att du mår dåligt, stress och massa sånt påverkar väl sömnen? :S :// Hoppas allting löser sig för dig, du är den som förtjänar minst att må mest dåligt.



<3

2008-12-12 @ 14:33:42
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

Borde göra det, men det räcker inte längre. jag måste ställa ultimatum nu, orkar inte mera...



kram

2008-12-13 @ 19:14:11
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vet inte, vi har ialf kollat lite överallt men vi får se vad som sker nu under jul.. O du, det var så lite så ang mailet =) No money on the phone =(

Allt bra med dej? Jobbat i helgen? PUSSSS

2008-12-14 @ 10:57:37
URL: http://kramigaspittfire.bloggproffs.se/
Postat av: Ronja

Jobbigt att du inte sover så bra gumman =/ Ditt sömnbesvär kan nog bero på att du inte mår så bra. Hoppas verkligen det blir bra snart gumman! <3

2008-12-15 @ 20:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0