Inget svar

Fortfarande har man inte fått något svar från farbror doktor, mailet som jag skickade i onsdags kväll. Och jag trodde att han skulle svara mig igår eller idag men icke har man fått något svar. Hoppas på att han kan svara på mitt mail nästa vecka för det vore bra om han kunde svara mitt mail. Om inte får jag gå till vårdcentralen fast jag inte vill för jag litar inte på vårdcentralen eller på sjukhuset, speciellt kan jag inte lita på sjukhuset för jag tycker att det är deras fel att min farmor dog. Dessutom har man hört att Örebro har den sämsta vården, och det måste jag nog hålla med. Jag litar helst på farbror doktor än på vårdcentralen eller sjukhuset av någon anledning. Sen handlar det också att man måste ha tålamod, så jag måste ha tålamod även om jag inte ibland tycker om det beroende vad för situation det är. Jag borde ha skickat mailet till hans privata mail istället för skicka mailet till hans jobb mailadress som han har men aja.

Snart ska man iväg och jobba, börjar inte förrän klockan 14.oo -19.15.
Det blir la okej förutom min smärta som jag har men det är bara stå ut med smärta som jag har haft sedan i måndags men det är så himla jobbigt att man ska ha ont speciellt när man ska äta eller dricka.

Jag önskar att jag kunde trolla...
 

Kommentarer
Postat av: Bojana

Jaa, de ska jag :) kommer bli sjuk kul! De är ju de enda du kan göra, att ha tålamod alltså. eller så åker du till sjukhuset.. ? skönt om dig :)
Pussokram :)

2008-02-10 @ 01:30:10
URL: http://bojana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0