Jag är ganska trött

Det var ett tag sedan jag skrev något här och får göra det nu ikväll innan man ska gå och lägga sig. Egentligen skulle jag ha skrivit ett inlägg i lördags eller i söndags men det gjorde jag inte för jag har inte haft ork och man sitter inte heller mycket framför datorn nu för tiden. Förra veckan jobbade man hela veckan, från i måndags till i lördags fast i lördags skulle jag inte ha jobbat för det var min lediga dag men jag fick hoppa in för det var brist på personaler. Hela veckan har man jobbat sent. Redan i fredags kände jag att jag var helt slut i kroppen för jag jobbade hårt. Man kände sig också stressad, det borde jag inte vara. Utan jag ska ta det lugnt precis som alla andra men jag har nog lite för bråttom där. Igår var det söndag, det var min enda ledig dag innan man skulle börja jobba igen, som idag. Igår promenerade jag och mina föräldrar till min syster och hennes kille, de har flyttat nu. Snart har det gått en månad sedan de flyttade tillsammans. Deras lägenhet är jättefin. De har gjort det jättebra :) Min kommentar till min syster var att jag sa att de har en mysigt lägenhet än mina vänner, kompisar och bekanta. Taskigt av mig att säga så men så tyckte jag. Det är fritt land, jag har rätt att säga vad jag tycker, tänker och känner.

Idag har man jobbat från klockan o9.oo - 19-15 fast jag egentligen skulle ha börjat jobba klockan 14.oo men personalchefen A sms mig imorse som väckte mig och undrade om jag kunde jobba tidigare. Det kunde jag även om jag hade redan planerat för andra saker men det får jag ta på onsdag istället.
Dessutom hade jag någon känsla att personalchefen A skulle sms mig och fråga mig något, jag hade rätt. Idag på jobbet var det mycket varor som kom, det var bara ta en vagn och plocka upp alla varor. Ta en ny vagn och plocka upp alla varor. Det får man göra varje dag. Efter jobbet när man kom hem, var jag helt slut. Jag hade ont i axlarna vilket jag redan har. Det gör ont att man känner sig spänd. Just nu är det bara den högra axeln som jag har ont.

Vad händer i veckan?
Fram till fredag ska man jobba, man jobbar sent. Jag kommer vara helt slut efter jobbet nu i framöver.
Imorgon börjar man jobba klockan o8.oo fast jag skulle börja jobba klockan 12.45 men personalchefen A undrade om jag kunde jobba tidigare och det kunde jag trots att jag hade ett ärende att göra i mellan.
Först fick jag tiden 8.45. Sen ville hon att jag skulle komma klockan o7.oo men insåg att det blir en lång dag för mig eftersom jag slutar jobba klockan 18.oo. Då blev det o8.oo. Som tur får jag går 45 minuter tidigare innan jag ska ha ett ärende för annars brukar jag gå 3o minuter innan men jag sa till personalchefen A att jag gärna vill gå 1o.15 för att inte bli stressad. Och det fick jag, det var inga problem för henne : )
Imorgon ska man träffa ängel skrattis. Fett najsigt :) Något som jag ser fram emot, det gör jag alltid. Den här gången ska jag inte vara nervös som jag var förra gången, det får jag inte utan jag ska slappna av - SLAPPNA AV!
Sedan på onsdag ska man träffa en kvinnlig läkare på vårdcentralen. Jag var där förra veckan och fick träffa en sjuksköterska som var snäll och gav mig en kram efter besöket. Lite nerövs är man inför läkare för jag är lite orolig att hon inte ska lyssna på mig det jag har att säga, att hon kanske tror att det är bullshit när jag vet att det inte är det. Enligt farbror doktor säger att jag lider av det, och det tror jag också. Jag har kollat upp det på nätet och några punkter av de stämmer på mig så jag hoppas på att jag kanske kunde få medicin för det för det är något som jag inte vill att det ska påverka mig på jobbet eller på fritiden för det har påverkat mig enormt mycket på jobbet, och så vill jag inte att det ska vara. På grund av det, har man tänkt mycket på att sjukskriva mig men det gör jag inte det än. Egentligen hade jag velat träffa farbror doktor men jag har inte hört något från honom på flera veckor nu så jag får nöja med vårdcentralen.

Det var kvällens blogg, inget mer har jag att säga.

Även solen har sina fläckar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0