Semledagen

Idag är det semledagen som jag kallar fast det heter egentligen Fettisdagen :)
Jag antar att många har ätit semla idag, inte får man missa det för det är himla gott med semla.
På jobbet blev vi alla personaler bjudna på semlor, jag vet inte hur många paket det var idag men jag antar att det var över 10 paket. Jag åt två stycken semlor idag på jobbet, det var väldigt gott : ) Fast jag hade gärna velat att ha mjölk till att dricka men det fick duga med apelsin jucie för det är också gott fast godare med mjölk till semla.

Sammanlagt har jag ätit 7-8 semlor i år :) Jag få se om det blir semla för mig i helgen.
Nu ska man gå och titta på tv-serien Brothers and Sisters, sedan ska man väl gå och lägga sig för imorgon ska man upp och vakna tidigt. Ska nämligen träffa ängel skrattis :), och sedan ska man jobba fast jag inte börjar jobba förrän på eftermiddag, tre timmar jobbar man imorgon...

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0