Sol och kyla

Idag passade jag på att ta en lång promenad på grund av det fina vädret som man hade på eftermiddag här i Örebro. Det var lite soligt men också var det kyla, men för min del var det ett fint väder. Inte världens bästa väder men jag tycker om när det är sol och kyla för då njuter man av härliga luften fast det är inte samma sak som i Bosnien utan i Bosnien är det en annan luft som jag tycker om. Man blir glad av det härliga värme men också blir man glad av härliga naturen i Bosnien :) I två timmar har jag promenerat. Samtidigt när jag promenerade lyssnade jag på musik, hade det högsta volymen på min Ipod. Rensade bort tankarna som jag inte ville tänka på, men de kom tillbaka. Men som sagt, det var härligt med promenaden :) Snart kommer våren vilket jag ser fram emot för då kommer jag promenera ganska mycket men också cykla för det gör jag alltid när våren kommer men också på sommaren. Bort med vinterjacka, vinterstövlar, vantar, halsduk och mössa - det är jobbigt.

När våren behöver jag inte använda jacka. Eller jo, beror på väder men jacka vill jag helst inte ha utan bara en långärmad tröja, stickad tröja eller snygg t-shirt.


Snart är det dags för mig att shoppa, det har man inte gjort på länge.
Det jag behöver shoppa är byxor, tröjor, skor, klocka, parfym och smink.
Jag funderar på om jag ska shoppa nästa helg för då är jag ledig eller om jag ska vänta om två veckor då min lön kommer. Min lön som jag blir nöjd.

Nu ska jag gå och läsa en bok: Vem bestämmer i ditt liv av Åse Nilsonne.
Den ska jag läsa klart till imorgon. Jag ska ta med boken till jobbet och läsa när jag ska ta min lunch. Förresten ska man upp tidigt, ska nog vakna klockan o5.oo för jag måste göra min lunch och sticka till jobbet för lilla jag Sabina börjar jobba klockan o7.oo. Tidigt va? Jag klagar inte att klockan o7.oo är tidigt medan andra skulle klaga på tiden men så är det när man har jobb.

Jag älskar min familj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0