" Du är en pärla! "

Idag har jag jobbat fast jag skulle vara ledig idag men personalchefen sms mig imorse och undrade om jag kunde komma och jobba, och det kunde jag. Hon skrev att jag skulle komma till lunch. Och jag tänkte att jag skulle komma cirka klockan 11.00 men jag var lite osäker så man sms henne och frågade när jag skulle komma. Hon sa att jag skulle komma klockan 13.00. På slutet skrev hon: " Du är en pärla! " Jag blev glad men också rörd när hon skrev så till mig. Det gick rakt in i mitt hjärta :) Anledningen till att jag fick hoppa in är för en arbetskamrat på jobbet är sjuk.
Egentligen hade jag planerat att jag skulle på stan idag för att leta efter presenter för jag har inte hunnit att göra det, eller har inte haft ork för jag har ingen aning vad jag ska köpa till de två. Varför ska det vara svårt att köpa presenter till personer? Jag känner mig verkligen stressad nu i veckan för att imorgon och på onsdag ska jag jobba, jag jobbar sent så man hinner inte gå på stan utan det gör man på torsdag. Det ska jag göra innan jag ska träffa ängel skrattis men också ska man gå på stan efter när man har träffat ängel skrattis, så jag ska tillbringa många timmar på stan. Och jag hoppas att jag hittar presenter för det blir inte lätt. På fredag ska man också jobba, jobbar sent. Jag känner mig verkligen stressad :/

Innan man stack till jobbet cyklade jag till Försäkringskassan för att ta reda på vad som har hänt med min ersättning från Försäkringskassan då när jag var sjukskriven i höstas. De utreder min lön, när jag ska få ersättning då när jag skulle ha jobbat och att de inte får tag i chefen som har ansvar för lönen. Så det är en krånglig situation för de men jag hoppas att de löser snart problemet så att jag får min ersättning från Försäkringskassan.

Det gick bra att jobba idag, det var lugnt. Lugnare än i lördags i alla fall. Jag mådde inte dåligt som jag gjorde i lördags när jag stod i kassan utan mådde bättre idag men smärtan kom, och det var jobbigt. Smärtan blir bara jobbigare och jobbigare så det är kanske dags att jag ska boka en tid hos farbror doktor men jag vet inte...?


Jag önskar att jag fick höra det från DIG men fick höra det från någon annan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0