Vad jag har lärt mig

Förra vecka torsdag ( 24/1) fick jag lära mig något nytt, och det är två olika saker.
Det är tack vare ängel skrattis :)

Jag har lärt mig om de tre olika nivåer: Professionell, personlig och privat.
Vad det innebär, vill jag inte förklara även om jag vill det men jag har valt att inte förklara vad det innebär. Jag är glad att jag fick mig lära om de tre olika nivåer för det var bra för mig att veta om det i den situationen som är jobbigt som jag ska försöka släppa. De nivåer använder bara kuratorer och psykologer, men det är inte säkert att alla kuratorer och psykologer vet om det MEN det är något som alla borde tänka på!

Sedan har jag också lärt mig om rambrott, och jag tänker inte förklara om det heller... Alla gör rambrott. Jag fick veta att jag har gjort rambrott, jag blev lite förvånad att jag hade gjort det. Jag fick höra förklaringen när jag gjorde det. Jag hoppas på att jag inte gör rambrott igen men skulle jag göra det, så har jag min anledning till varför jag har gjort det men jag skulle bli glad om jag inte gjorde det. Tur att man inte tog kontakt med farbror doktor, det ska jag bara göra när jag vill sjukskriva mig eller något annat. Ska nog helst först kontakta ängel skrattis innan man kontaktar farbror doktor ;)

Ängel skrattis, du är guldvärd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0