Boka tid?

Jag är inte nog klok som sitter och funderar på om jag ska boka en tid hos en läkare på vårdcentralen för att kolla upp om jag är allergisk mot något. I några veckor har jag haft ont i magen speciellt nu de senaste dagarna vilket det inte har varit kul. Det är inte kul att få ont i magen efter när man har ätit något för så fort jag äter, får jag ont i magen. Min mage känns spänd. Till och med ibland känns det som om man vill spy.

Tidigare hade jag magkatarr, det hade jag väldigt ofta vilket det var jobbigt men som tur, har jag väldigt sällan det så det kan inte vara magkatarr som jag har. Idag var jag på apoteket med min mamma för att kolla om det finns tabletter. Hon på apoteket sa att det kanske kan vara stress. Jag erkänner, jag har känt mig stressad och det har berott på mina kompisar, semester, mina tankar och jobbet.

Jag borde nog boka en tid hos vårdcentralen även om jag inte tycker om att gå dit. Jag tänker inte ringa dit utan jag ska maila till de för det går också bra att skicka ett mail till de för det gjorde jag sist. Sist jag var på vårdcentralen var i april.
Jag få se hur jag mår på jobbet imorgon för jag mådde inte alls bra på jobbet idag så att jag till slut gick hem. Istället för att sluta klockan 19.15 slutade jag 15.45. Lite dåligt samvete fick jag för jag har svårt att tänka på mig i första hand. Personalchefen A sa att det var okej att jag kunde gå hem för hon såg själv att jag inte mådde bra.

Senare på eftermiddag fick jag ett gulligt sms från personalchefen A som värmde mitt hjärta :)


Imorgon på jobbet när jag har lunch, kommer jag bara att äta soppa för jag vågar inte att äta något annat. Jag få se om jag får ont i magen efter när jag har ätit soppa.
Nej, nu ska jag gå och sova för jag börjar bli trött nu för jag måste bli pigg imorgon för jag var jättetrött på jobbet idag. Jag sov inte bra i natt. Jag hade huvudvärk samt ont i magen. Jag måste också bli glad imorgon för jag var inte alls glad idag. Jag var inte mig själv. Jag var nog i min egen värld. Jag var nere vilket jag hatar. Jag hatar att det ska vara så här.


Kommentarer
Postat av: bojana

Säger bara en sak..



GÅ O BOKA TIIIID!!

2008-06-11 @ 11:43:19
Postat av: Sara

Mmm, säger samma sak.

Det kanske bara är laktosintolerans? Då är det enkelt att slippa smärta.. Hoppas det löser sig.

Kram

2008-06-11 @ 18:25:32
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: mitta

Du jag har haft samma sak men inte sökt upp läkare..du kan vara överkänslig mot något..jag har kommit på rå lök gör min mage precis så där spy färdig..undviker ganska mycket lök nu..då mår min mage bättre!! men som jag vi borde vi kolla upp det..hehe!! kram,

2008-08-10 @ 18:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0