Ängel skrattis!

Av hela mitt hjärta vill jag tacka ängel skrattis som tog emot mig, det betyder väldigt mycket för mig.
Jag gav de en chans trots att de svek mig. Hon räckte sin hand till mig som jag tog emot, och jag är glad att jag tog hennes hand. Jag är glad att jag gav den här chansen. Ängel skrattis får mig att må bra och skratta när jag mest behöver. Hon är en ängel som räckte sin hand till mig, och hon kommer alltid finnas i mitt hjärta. Hon har en speciell plats i mitt hjärta som är bara hennes, ingen kan ta den platsen! Hon är guldvärd!
Idag är det ett år sedan ängel skrattis räckte sin hand till mig :)

Hon är en ängel som har osynliga vingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0