BK

Snart ska jag träffa Ronja, och vi ska äta på BK = Burger King. Vi visste inte vad vi skulle göra eftersom Örebro är en tråkig stad att det nästan inte finns något att göra här. Och det är inte så varmt heller utan det är väldigt kallt, vinter har kommit tillbaka istället för att det ska vara vår. Hade det varit varmt, hade jag velat ta en lång promenad med Ronja och ha roligt. Vad vi än gör, har vi alltid roligt tillsammans :) Och vi ska ha roligt på BK.

Idag har man jobbat, det var helt okej. I början var det ganska mycket folk men senare på eftermiddag var det ganska lugnt vilket det var tråkigt. Imorgon och på söndag ska man jobba, och jag hoppas att det blir lite bättre än vad det var idag för jag kände att jag inte mådde bra. Det är mycket tankar och känslor som snurrar just nu för tiden att jag inte vet vad jag ska fokusera på. Smärtan, det är bara jobbigt att den ska dyka.
Man vill ta kontakt med farbror doktor men ändå gör jag inte det. Jag vet inte varför. Kanske för han inte svarade på mitt mail sist. Sedan vet jag vad han skulle säga. Ibland känns det som om ingen tror på mig att jag mår dåligt. Jag söker inte tröst, jag söker inte uppmärksamhet. Om man mår dåligt, måste man bevisa det? Måste man göra en dum sak för att bevisa att man mår dåligt inom sig? Kan man inte tro på en som mår dåligt som berättar vad som är problem? Usch, inte ska jag tänka på det nu utan jag ska tänka på att jag ska ha roligt med Ronja.

Sömn sömn sömn sömn sömn, det är vad jag behöver!

Jag har världens bästa syster! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0