Lillkillen har kommit till världen :)

Hela dagen idag har jag varit lycklig inom mig för vännen sms mig innan jag skulle iväg och jobba. Hon berättade att deras lillkillen hade kommit. När jag läste sms, var jag superduper glad men också var min mamma glad : ) Jag kunde inte fatta, jag kunde inte förstå och varför vet jag inte.

Jag önskar de all lycka till i framtiden, och den lilla tösen kommer vara en jättebra storasyster.

Jag hade velat träffa de i veckan men jag jobbar hela veckan förutom i helgen för då är jag ledig. Samtidigt tänkte jag att jag vill lämna familjen ifred för jag vill att deras nära och kära ska först hälsa på familjen och träffa lillkillen. Det är nära och kära som kommer i första hand, det är familjen, närmaste vänner och släktingar som kommer i första hand. Men snart ska jag hälsa på de, det vill jag gärna göra. Av hela mitt hjärta! Det ska bli kul och träffa lillkillen, och få se vem han liknar.

Imorgon hade jag planerat att gå på stan och köpa present till lillkillen men det blir inte så för jag ska börja jobba klockan 1o.oo istället för 14.oo. Jag blev lite besviken för att jag skulle jobba tidigt imorgon för jag ville så gärna gå på stan men det får jag göra på torsdag eller på lördag. På ett ungefär vet jag vad jag ska köpa till lillkillen, och sedan kom jag på en sak på jobbet som jag absolut måste fixa. Jag måste köpa material till det om jag inte glömmer.

Skulle vilja bara åka nu och träffa lillkillen men också träffa den lilla tösen men jag väntar. Jag har tålamod. Den lilla tösen, henne såg jag i lördags på stan. Hon är himla söt. Hon och hennes leende gör mig glad, det går inte beskriva :)

Välkommen till världen lillen!


Kommentarer
Postat av: Bojana

hihi, taack :D Vi gjorde den själva, eller menar han. Jag bara pekade vad jag ville ha :) hiih. Tyst, vet :P ska försöka ta bort de på photoshop :P haha. Pusssss

2008-03-12 @ 10:35:12
URL: http://bojana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0