Nybakade muffins

Det blir en liten kort inlägg idag för jag har inte nog mycket att skriva om. Även om jag hade mycket att skriva om, skulle nog inte jag veta vad jag skulle skriva om eller så får man inte fram det man vill skriva om.

Både igår och idag har jag städat och snart ska jag skala potatis. Grillad kyckling, kycklingfilé, klyft potatis om det nu blir klyft potatis och sallad blir det till middag. Efter middag blir det tårta. Min syster och hennes kille kommer ikväll för min pappa fyller år idag, så grattis till min pappa som fyller år! Jag älskar dig, pappa <3 Sedan blev jag lite sugen på att baka men visste inte vad jag skulle baka för jag ville inte baka något som är svårt utan enkelt. Det blev muffins till slut. Väldigt enkelt att göra men också väldigt gott. Chokladmuffins valde jag att göra : ) Nybakade muffins, vad gott...

Ikväll måste jag kolla på Andra Avenyn som jag inte vill missa.
Klockan 21.oo ska jag kolla på en film som heter The perfect man som jag måste absolut se på. Den ska jag titta med min söta mamma om hon inte somnar. Det brukar hon göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0