Prinsessan och prinsen <3

Idag har man hälsat på vännen och hennes familj :) Den lilla söta prinsen är jättesöt att det inte går att beskriva hur söt han är. Små händer, små fötter... Hela han är liten men väldigt söt. Han sov när jag kom till familjen, och han sov fram tills innan jag skulle åka hem. Han kommer vara lik sin mamma för han har sin mammas näsa.
Jag lekte med söta prinsessan, det var kul : ) Jag lekte en liten lek med henne som jag tycker att det är väldigt roligt, och jag tror också att hon tycker också att det är roligt när jag gör så för det syns på hennes söta ansiktet. När vi fikade, var hon väldigt törstigt, hon bara drack och drack sin juice. Jag och vännen undrade om hon hade druckit något på dagis...

Jag hade väldigt trevligt hos vännen och hennes familj och hoppas på att man får träffa de snart igen  )

Innan jag skulle gå hem, sa hon samma sak som förra gången när jag var där sist. Och det gjorde mig glad att få höra den meningen. Hon gör mig glad... Hon låg i sin säng, och jag pratade lite med henne innan jag skulle hem, och då sa hon: Sov så gott! Det sa hon på ett fint sätt, det gjorde mig glad när hon sa att jag skulle sova så gott.

Prinsessan & prinsen <3

Kommentarer
Postat av: Annie

Uppkörningen har jag inte gjort än, detta var bara riskutbildningen, den så kallade halkan :)

2008-04-01 @ 21:00:42
URL: http://www.candy.blogg
Postat av: Annie

Haha, lugnt :) Och tack! :)

2008-04-02 @ 07:12:02
URL: http://www.candy.blogg.se
Postat av: magz

ah! i ti si iz jc jel? :)

2008-04-07 @ 13:52:55
URL: http://missmagzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0