God natt

Nu ska jag gå och sova för att jag börjar bli lite trött nu, och det har jag varit sedan imorse när jag vaknade. Jag halvsov i tre timmar, kunde inte alls sova. Kanske för att jag tänkte på olika saker och sedan hade jag huvudvärk när jag vaknade klockan fyra imorse. Imorgon ska man också vakna tidigt för då ska jag baka kladdkaka som jag ska ta med till jobbet. Efter bakning funderar jag på om jag ska ta en halv timma promenad innan man ska jobba.


Idag på jobbet hade jag roligt för jag och personalchefen A "tjafsade" på skoj mot varandra, det var roligt :) för både jag och hon skrattade... Sen kom arbetskamraten H och börjar snacka om fika och mina fikaraster som han vill gärna ta över eftersom jag inte är förtjust att ta fikarast...

Familjen <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Sabina!
Hur är det med dig? Länge sen vi träffades..
har tyvärr inte internet hemma.. Sms:a gärna om du vill träffas;) Lycka till med allt jobb!
Kram/Sara G

2008-05-04 @ 12:23:12
URL: http://darlene.blogg.se
Postat av: Ngoc

Hej Sabina!!

allt bra med dej? hoppas vi kan ses snart vi alla skulle vara kul

ha det bra så länge
kram

2008-05-04 @ 21:28:25
URL: http://naooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0