Najsigt eftermiddag

Idag på eftermiddag tillbringade jag några timmar hos vännen och hennes familj. Det var ett tag sedan jag var hos de, sist var det i mars när prinsen Viktor kom till världen men idag fick jag träffa de. Jag hade trevligt hos de, och det är alltid trevligt att vara hos de även om man inte träffar familjen : ) Jag och prinsessan Miranda lekte, det var roligt tyckte jag och jag tror också att Miranda hade roligt för hon skrattade hela tiden. Lilla Viktor, han har växt sist jag såg honom. Han är himla söt, lika söt som sin syster. Vännen tog kort på mig och Miranda. Tre kort blev det på oss :)
Till slut sa Miranda: Ta inte mera kort.
Jag skrattade på en gång för hon fick mig att skratta, det gör hon alltid men också får hon mig att vara glad :)

När man kom hem fick jag ett mail från vännen, hon bifogade bilder på mig och söta Miranda. Söt hon är på alla tre bilder. Någon av de ska jag rama in som jag ska ha i mitt rum.
Snart får jag hälsa på de igen, får inte vänta för länge men det är svårt när man oftast jobbar sent, det är svårt att anpassa... Eller får man ta en dag ledig från jobbet men det löser sig :)

Miranda & Viktor finns alltid i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad bra att de gör dig glad :) Skönt att ha sådana personer i sitt liv! puss

2008-05-02 @ 10:41:17
URL: http://tezz86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0