Skickat iväg kortet :)

Efter flera veckor har man skjutit upp att skicka ett grattis kort till den finaste ängel och hennes sambo som har fått en liten flicka som kom till världen i april. För några veckor sedan hittade jag ett söt kort, söta ord så det skulle passa till den lilla flickan för innerst i mig vet jag att hon är söt. Hon kommer ha ett gott hjärta precis som den finaste ängel. Det kortet blev jag förtjust i, jag var tvungen att köpa den. Samt har man skickat pengar som ska gå till den lilla flickan. Jag skulle ha skickat kortet och pengar för länge sedan men jag har känt mig trött och sliten på grund av jobbet för när man kommer hem från jobbet är man helt slut.


Som sagt, så har jag lyckats att skicka iväg kortet :)


Och jag ska inte tänka på mina tankar vilket jag kommer att lyckas med, framför allt ska jag inte tänka på jobbet som har fått mig att må dåligt i veckan för hela helgen kommer jag att tillbringa med töserna Ronja och Sanna vilket det kommer att bli roligt. Imorgon bitti åker vi töser ner till Göteborg för vi ska gå på Liseberg som äntligen blir av som vi har pratat om i några år. Och ikväll sover jag hos Sanna så jag är hemma hos mina kära föräldrar på söndag.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Ja i helgen ska vi ha skoooj gumman, skippa alla andra tankar nu och fokusera på att ha roligt, det ska jag också göra! :D <3

2008-05-30 @ 17:15:15
URL: http://www.nogg.se/tigerinnan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0