Ganska trött

Nu i kväll är jag ganska trött, att jag kanske borde sova nu men jag ska bara uppdatera min blogg för Anna och Malin tjatade på mig att jag måste uppdatera min blogg. Och det får jag göra nu. Den här veckan har jag jobbat hela veckan förutom i torsdags för då bar jag ledig. Egentligen skulle jag också ha varit ledig i fredags, igår och idag men personalchefen sms mig i torsdags och frågade om jag kunde jobba dessa dagar, och det kunde jag.
De dagar som jag har jobbat, har jag varit ganska trött efter jobbet för att jag jobbar bara sent hela tiden. Det är väldigt sällan jag får sluta tidigt men jag ska inte nog klaga.
Som sagt har jag jobbat. I fredags var jag på vårdcentralen och träffade en läkare angående om mitt magproblem som jag har haft i flera månader. Först pratade vi lite. Sedan fick jag göra blodprov - gluten. Sedan fick jag pratade med läkaren igen men fick inte veta resultatet för det var inte klart. Sen skrev hon remiss som jag ska ta med till sjukhuset. Nästa vecka på torsdag ska jag till sjukhuset. Min syster följer med mig så det känns bra att jag har någon vid min sida när jag är på sjukhuset. Jag som hatar sjukhuset.
Annars hade jag kunnat gå imorgon till sjukhuset men det går inte för jag är i Karlskoga för jag ska på ungdomskurs i tre dagar som Handels anordnar. Det blir nog trevligt.


I torsdags kom Anna och Malin förbi mig :) Vi satt och pratade men också spelade vi två olika kortlek så det var trevligt.


Nästa helg jobbar jag. Jag kommer inte att jobba många timmar den helgen. Dessutom är det min tur att baka för min arbetskollega på jobbet tjatar om min kladdkaka hela tiden. Det har han gjort i några veckor så jag får baka kladdkakan. Han blir nog glad.

Annars händer det inget speciellt. Det är mycket tankar som man tänker på. Tankar som man inte borde tänka på. Ibland tänker jag på en del släktingar. Släktingar som jag saknar.
När det gäller Tebladet, Länstidningen... Ja, det går inte så bra som jag trodde. Jag vill så gärna nominera ängel skrattis till Tebladet men jag få se hur det blir tanken på att texten inte går så bra. Jag får försöka ikväll.


Just nu vill jag bara ligga i sängen, lyssna på musik och sova. Jag vill bara glömma dagens tankar. Och det gör jag när jag sover.


Kommentarer
Postat av: Sara

Ha så skoj på kursen nu!

Ska svara mejlet, blev iaf glad av det=)

Du skriver verkligen bra, ingen bullshit..



Håller tummarna att din mage sköter sig nu!

Kram Sabinis;)

2008-11-23 @ 23:41:38
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Sara

Ps/Vet hur sena kvällar gör.. man blir helt lat..

vill bara ner i sängen och kolla film=)

Men psst, det gör många så njut om du kan!/DS

2008-11-23 @ 23:42:35
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, ja nog skratta jag lite;)

Mm speciellt roligt då någon ser.. för då ser det så knasigt ut!



Mmm vet det, hade gärna gått med dig!

Men det ska bli promis! Vi kommer ju att träffas igen=)



Jaa det var vackert, antar att jag för passa på nu innan snön kommer igen:S



Hehe ja ha nu så kul därborta!!

Väntar på bloggen tills du kommer;P

(nja måste ju jobba men annars!)

Kram

2008-11-24 @ 10:33:58
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: TinA

jag är nog lite sent ute, eftersom du skrev detta inlägget i söndags, men hoppas du glömde bort tankarna när du skulle lägga dig.. :)

2008-11-27 @ 13:33:53
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0