Veckans kram & ros

Jag har funderat på hur jag ska skriva detta för jag vill att inlägget ska bli bra men det får bli som det blir för det viktigaste är att jag vill att denna person ska veta att jag är tacksam för hennes fina och söta kommentarer som hon har kommenterat på både min blogg och bilddagbok. Det är inte bara hon som har gett mig fina och söta kommentarer utan även andra har också skrivit fina kommentarer men idag har jag valt att inlägget ska tillägna till den här personen. Kanske nästa gång blir det någon annan. Man vet aldrig.

Veckans kram och ros går till en person som jag tycker att hon förtjänar att få en kram och ros från mig. Det som är problemet är att hon inte bor här i Örebro utan bor i en annan stad. Hade hon varit här i Örebro, hade hon fått en kram och ros men jag antar att jag får visa på ett annat sätt. Och det gör jag genom att skriva ett inlägg till henne där jag kan visa min tacksamhet.

Jag och hon står inte nära varandra, och vi har inte mycket kontakt med varandra utan då och då MEN hon har gjort mig glad men också fått mig att bli rörd för hennes söta och fina kommentarer på bloggen och bilddagboken som jag har fått. Hon vet inte så mycket om mitt liv men ändå väljer hon skriva det hon tycker och känner vilket jag tycker är väldigt fint av henne tanken på att vi inte står nära varandra.

För några dagar sedan skrev jag ett inlägg: Ingen lust. Kommentaren läste jag nog i fredags men har inte hunnit svara på hennes kommentar vilket jag kommer att göra fast via på mail. När jag läste hennes kommentar, blev jag väldigt rörd för det hon skrev gjorde mig glad. Jag tror också att jag var nära på att börja gråta. Det som gjorde mig mest glad är att hon förstår att den finaste ängel och ängel skrattis betyder mycket för mig, och det gör de. Familjen kommer i första hand. Jag älskar min familj, de betyder allt för mig. Sen har jag en del släktingar som också betyder för mig. Den finaste ängel och ängel skrattis betyder allt för mig, jag kan inte beskriva. Jag tror inte heller att jag behöver beskriva mycket för en kort mening kan säga mer än tusen ord. Och det är vad hon har förstått. Hon vet att den finaste ängel och ängel skrattis betyder mycket för mig.


Jag kanske borde också nämna hennes namn.

Hennes namn är Tina.
Veckans kram och ros går till dig Tina! :)

Tina. Jag hoppas att du är medveten om att dina kommentarer betyder för mig för du har gjort mig glad. Dina kommentarer har också värmt mitt hjärta.
Några av dina kommentarer som du har kommenterat på min blogg och bilddagboken, kommer jag att skriva i min positiva bok :) Du och dina kommentarer förtjänar att nämnas i min positiva bok!

Tinas fina kommentar:

" Jag vet att jag inte är den där "nära vännen", och du kanske inte berättar hur allting ligger till. Varför du känner som du gör. Det gör bara så ont inom mig när jag läser både här och på bdb, att du inte mår bra och inte orkar. Jag känner mig maktlös, faktiskt. :S Det känns som att ingen kan hjälpa dig. Men sen läser jag om Den finaste ängeln och om Skrattis. Och dom kan verkligen få igång din värld igen, du får skratta och du får prata. Och det känns som en slags trygghet för mig. Fast vi inte är så tajta, så vet jag att "någon annan" tar hand om dig. Och det ska du veta, Sabina... att det finns dagar då du är glad, dom betyder. :) "


Tina, tusen tack för den fina kommentaren som gjorde mig rörd.
Kram på dig!


Kommentarer
Postat av: TinA

Tack själv, Sabina. :) Jättefint inlägg, nu är JAG rörd. :) Du är så gullig, ingen tvekan om saken. :') Jag hoppas du kommer gå vidare här i livet, med ett leende istället för ett orosmoln ovanför dig. Sötnos! Puss och kram. :') Tack igen! (F)

2008-11-17 @ 09:37:08
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Askungen

Så sött och det är bra att du som kan uppskatta människors tankeord och att du får dom känna sig viktiga för dig genom att tacka det !

2008-11-17 @ 11:08:13
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: Anonym

Hej Sabina!



Åhh, vad gulligt skrivet=)

Förstår att du blev rörd!



Hade du det bra i helgen?

Var inte hemma i helgen om du undrar varför jag inte var på msn.. räknade inte med att sova över därborta:Sa

Jag var tydligen ute och festade, vilket jag inte ens räknat med:S

Sitter här och segar, ska jobba..



Vad görs själv?

Ha en bra dag!

Kram

2008-11-18 @ 07:25:01
URL: http://darlene.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, ja otrevliga kunder.. de finns bara för att vi ska uppskatta de trevliga;)



Mm ibland blir jag stressad av plinget.. då man har så mycket annat att göra!



Då alla är tjejer på jobbet så har alla en otrolig arbetsmoral.. ingen vill ju va sämre;P



Vet du vad??



Kameran kom fram!!!

Åhh tack så mycket för det gulliga kortet=)

Det riktigt värmde ute i kylan=)

Fick mig att må bättre.



Har hänt saker som jag inte väntade mig..

men det löser sig, för det är det problem gör till slut..



Nja hoppas bakfyllan har gått över.. skyller på att jag e konstig, har väl ätit något.. konstigt..

åt skinka i söndags.. antar att det bidraget till överdos alkohol blandat med dunkdunk musik.. not good=/



Hur är det själv?



Här får du en stor KRAM!

2008-11-20 @ 22:35:16
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0