Vill ha mat

Kom hem för en liten stund från mitt ärende som jag hade på stan imorse. Och nu skriker min mage, att den vill ha mat och det vill jag också men får inte äta mat. Utan får bara dricka vatten, te, saft eller äta filmjölk fram till klockan 12.00. Jag som inte tycker om filmjölk så jag får leva på vatten fram till klockan 12.00. Efter klockan 12.00 får inte jag äta något för jag ska till sjukhuset på eftermiddag. Min syster kommer och hämtar mig för hon följer med mig. Snällt av henne men jag sa till henne att hon inte behöver följa med men det ville hon gärna :)


Efter när jag har varit på sjukhuset, hoppas jag att jag får äta lite mat.
Jag vill ha mat. Snarare jag vill ha mackor med smör och honung. Det är gott! Någon som har testat det?


Imorgon när jag är ledig, ska jag baka kladdkaka som jag ska ta med på lördag och bjuda min grupp som jobbar i helgen för det är min tur att baka för det var ett tag sen jag bjöd de på fika. Och sen sa jag till min arbetskollega att jag ska baka kladdkaka nästa gång vi skulle jobba helg för han fixade mitt cykellyse. Framför allt tjatar han om min kladdkaka hela tiden.

Imorgon när jag är ledig, får jag passa på att träffa Anna men också Malin om hon vill träffas. Man vet aldrig med personalchefen, hon kan sms mig och fråga mig om jag kan jobba imorgon. Sms hon inte mig, så ska jag träffa Anna och Malin.


I helgen jobbar jag. Sen ska jag bara ta det lugnt. Skriva ner mina tankar och känslor till nästa gång.

Jag skriver ikväll vad jag har gjort på sjukhuset. Är bara glad att det bara tar max 10 minuter att göra den undersökningen.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jobbigt att du är hungrig men inte får äta. Hoppas det kommer gå bra på sjukhuset idag gumman!! Tänker på dig! <3

2008-11-27 @ 10:18:15
Postat av: Sabina

Ronja:

Det kommer gå bra idag fast man är lite nervös och orolig. Tänker på dig med!

2008-11-27 @ 10:31:00
Postat av: Anna

Det kommer gå bra! De vet jag.. =) Ät dig mätt sen ;) En massa gottegris =) PUSS

2008-11-27 @ 10:49:19
URL: http://kramigaspittfire.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0