Att tänka på studenten, gör mig glad

Jag vet inte hur ofta jag tänker på min student för jag tror att jag tänker på min student varje dag, speciellt när jag har bakgrundsbild på mig och den finaste ängel men också har jag foto på oss två som jag ramade in några efter när jag tog min student.  Jag kan inte beskriva hur mycket lycklig jag var på studenten. Jag kan inte beskriva hur mycket lycklig jag var att slippa Virginska skolan och lärarna från barn- och fritidsprogrammet. Jag kan inte beskriva hur stolt jag var över mig själv som kämpade hårt med skolan trots hur jag mådde. Ingen såg det. Ingen behövde göra det fast en såg det. En såg på mig att jag mådde dåligt som jag inte visste om för jag tänkte att ingen lärare tänkte på det men hon gjorde det. Min engelska lärare som jag hade i två år såg att jag mådde dåligt. Hon var den första lärare på Virginska skolan som såg på mig att jag mådde dåligt. Det berättade hon för mig den dagen när jag fick veta att jag inte skulle ha längre henne i engelska. Det skar i mitt hjärta för jag ville fortfarande ha henne i engelska, ingen annan för jag skulle tappa motivationen. Av henne lärde jag mer engelska än vad jag gjorde på högstadiet trots att jag hade men har fortfarande svårt med engelska men jag kämpade. Det hon sa till mig, gick rakt in i mitt hjärta. Det gick rakt in i mitt hjärta att jag började gråta.


När jag tänker på min student, är jag tacksam att den finaste ängel gjorde studenten guldvärd. Ett minne som jag aldrig kommer att glömma bort. Ett minne som jag alltid kommer att finnas i mitt hjärta. Ett minne som jag kommer alltid att tänka på varje dag för den dagen var jag lycklig. Den dagen kom den finaste ängel hem till mig och överraskade. Jag fick fina blommor och godis fast det hade hon inte behövt. Hon hade inte behövt ge mig presenter för presenten var hon själv.


Det gör mig glad när jag tänker på min egen student. Det gör mig glad när jag tänker på att den finaste ängel kom hem och överraskade mig för det var det finaste något har gjort för mig. Hon behövde inte komma på min student men det gjorde hon det. Det är jag tacksam. Av hela mitt hjärta är jag tacksam att hon kom på min student.




2006.06.09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0