NA-tidningen :)

Imorse sms Anna mig och undrade om den finaste ängel hade fått barn. Jag sa att hon fick i april i år, och att det blev en flicka. Sa även till henne att alla träffar henne förutom jag för jag har inte träffat de vilket jag vill för det är min önska. En av mina önskningar för det skulle göra mig superduper glad om jag fick träffa den finaste ängel och söta flickan :)
Anna berättade att de var med  i tidningen. Jag blev glad och tänkte att jag måste köpa en tidning men bad min mamma att göra det för jag inte ville komma försenat till jobbet. Samtidigt hade jag inte tålamod så jag cyklade till Statoil och köpte NA-tidningen. Som tur hann jag komma i tid till jobbet för jag trodde att jag skulle komma försenat tanken på att jag cyklade hemifrån 10 minuter innan jag skulle börja jobba, klockan 9.30.

På jobbet kollade jag i NA-tidningen, och såg genast den finaste ängel och hennes familj.

Den lilla söta flickan. Hon är så söt. Hennes söta ansikte lyste upp som en liten stjärna. Hon är en liten söt ängel. Hela familjen såg lyckliga på bilden för bilden blev jättefint på de tre :)

Den lilla söta ängeln liknar nog sin pappa men har sin mammas leende.

Hon är så söt att jag inte kan beskriva hur söt hon är :)
Hon är en av de gulligaste barn jag har sett.


Jag har två stycken bildannonsen. En har jag i min plånbok. Den andra bilden har jag bredvid ramen på mig och den finaste ängel när jag tog studenten. Dessutom klippte jag ur den andra bilden från jobbets tidning, någon som hade köpt den.  Jag är så knäpp men samtidigt glad :)


En supergullig tjej.

En liten söt ängel.


Kommentarer
Postat av: Alina

Fin blogg du har! :)

2008-10-07 @ 23:47:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: sandra

fin blogg! hur har du fått fast bakgrund? har försökt med det funkar inte...

2008-10-08 @ 18:23:16
URL: http://pahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0