Fina änglar

Hur många änglar får man ha? Änglar som har osynliga vingar? Vilken människa som helst kan vara en ängel som har osynliga vingar. En människa som har hjälpt dig i olika situationer. En människa som har förstått dig. En människa som har lyssnat på dig. En människa som har påverkat dig så pass starkt, att den människan kanske gjorde ditt liv ljusare om du har haft en jobbig period, att du känner att hon/han är en ängel som har osynliga vingar för dig.

Jag har mött två fina fina änglar som har osynliga vingar. Två fina änglar som har osynliga vingar som alltid kommer att finnas i mitt hjärta. Två fina änglar som har sina egna speciella platser i mitt hjärta som ingen annan kan ta för det är bara deras.

« Den första ängel, har hon varit en ängel för mig i tre år. Hon kommer alltid vara en ängel som har osynliga vingar.
« Den andra ängel, har hon snart varit en ängel för mig i två år. Och hon kommer också alltid att vara en ängel som har osynliga vingar.

De två är fina människor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0