Höstbild

Igår eftermiddag gick jag och min söta mamma en lång promenad. En lång promenad i det friska luften för det var fint väder men också var det lite kyligt. Insåg att hösten är fin. Det är de glada färger som gör hösten fin. Träd till träd, fina färger. Går det beskriva hur fint höst är?
Jag passade på att ta med min digitalkamera för jag ville fota naturen vilket jag gjorde. Jag lyckades ta en del fina bilder på naturen. Dessutom blev jag väldigt förtjust i två bilder som jag tog i går som jag tänkte att jag ska förstora de två bilder och rama in de. Samt att jag ska göra de bilder i svartvit.


Även idag tog jag en lång promenad. Promenerade där jag och min mamma promenerade igår. Jag brukar även cykla där när det är vår och sommar. Kanske mitt favoritställe?


De senaste veckorna har jag promenerat väldigt mycket, speciellt nu när det är höst. Kanske för att jag känner att jag kan andas i det friska luften, men ändå inte. Hur tänker jag egentligen?


En av mina favorit höstbilder som jag tog fotade igår. Jag ändrade färgen på bilden till svart/vit för bilden är egentligen i färg.


Kommentarer
Postat av: anna

va fint gumman =)

2008-10-21 @ 10:36:47
Postat av: Ronja

jättefin bild :)

2008-10-22 @ 22:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0