Katten

Nyss blev jag rädd att jag började skrika. Mitt dunkade och mina händer skakade.
Inne i köket när jag var på väg dit, var det en katt där och jag skrek genast för katten skrämde mig. Till och med hoppade jag lite när jag skrek. Jag skrämde katten för katten smet iväg.
Det här är andra gången som händer att katten har kommit in i vår lägenhet. Katten hoppade på vår balkong och balkongdörren var öppen, så inte konstigt att katten kom in i lägenheten. Nu har jag stängt balkongdörren.
Vi har inte bara haft katt i lägenheten utan vi har också haft en fågel i mina föräldrars rum. Gissa om jag inte blev rädd när jag öppnade mina föräldrars dörr och såg fågeln som flög. Jag stängde dörren genast...


Kommentarer
Postat av: Ronja

haha en katt på ovälkommet besök :P inte roligt kan jag tänka mig. och en fågel, haha :P ni får se till att ha balkongdörren stängd :P

2008-10-20 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0