Lejla <3

Varje vecka pratar vi med min syssling Lejla som bor i Österrike. Vi blir glada när vi hör hennes röst för hon får oss att skratta. Det roligaste är när min pappa och Lejla pratar med varandra för min pappa talar alltid om för henne att han älskar henne för det är ju hans systerdotters dotter, samt att han är gudfar.

Ibland händer att min pappa säger så här:

Pappa: Jag älskar dig mycket.
Lejla: Jag vet att du älskar mig, du behöver inte tala om det för mig varje gång men jag älskar inte dig.
Pappa: Jag vet det, men jag vill tala om för dig att jag älskar dig.

Eller så säger han så här:

Pappa: Lejla, jag älskar inte dig.
Lejla: Men jag älskar dig.
Pappa: Då älskar jag dig också.
Lejla: Jag älskar inte dig längre.

Tjejen är bara för go, att det inte gå att förklara. Jag diggar den tjejen, jag diggar min egen syssling för hon vet hur hon ska få oss att skratta. Och hon vet vad hon ska säga. Det är helt otroligt. Det är min prinsessa.
Och det låter komiskt när min pappa och Lejla pratar med varandra. Vi hör vad hon säger för vi har högtalare på när vi ska prata med henne. Lejla <3

Kommentarer
Postat av: anna

nej men va gulligt, barn är bedårande =)

2008-10-29 @ 10:55:54
Postat av: sanna

haha so sweet! :)

2008-10-31 @ 15:17:26
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Elina

Vad gulligt <3

2008-11-27 @ 21:09:53
URL: http://mariasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0