Lilla Tina

Lilla söta Tina skickade sms till mig och gratulerade i lördags fast jag fyllde i söndags. Hon trodde att 12:e var i lördags men det var det inte utan det var 11:e. Hon måste nog ha varit trött den dagen. Självklart blev jag väldigt glad för sms:et som hon skickade till mig.
Söta sms:et från henne:

" Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva utihundrade år! Javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva utihundrade år! Och när hon har levat, och när hon har levat, och när  hon har levat utihundrade år! Ja då ska hon rullas, ja då ska hon rullas, ja då ska hon rullas på en skottkärra fram!

Grattis, Sabina!
Jag hoppas att din dag blir super. :) Puss och kram, Tina "


Hennes sms värmde mitt hjärta. Hon värmde mitt hjärta.
Tusen tack för sms:et lilla Tina :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Hahah! Ja och jag kände mig dum som snurrade runt med datumen sådär. Men jag hade iaf inte glömt bort din födelsedag, det är viktigast:D

2008-10-14 @ 14:18:22
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, mm bättre sent än aldrig säger man ju;)

Hur firades du?

Jo, klart jag saknar er din dummer!!

Saknar er så det gör ont. Låter kansk tramsigt men sant. Antar att det e att bli vuxen eller nåt.. att inse vilka som är viktiga och följa sina val.. Det känns spännande att vara här, jobbet går smidigare än jag vågat drömma om=) Men det är ändå du som är min kompis långt borta i Sverige:S

December blir fint! Helst efter den 10.. om det går för er.. (får min första lön då!) Hihi, vad spännande.. men så långt:(

Hur går det på Biltema? Har kunderna börjat få julkänslor än?

Stor kram!!

2008-10-14 @ 17:09:16
URL: http://darlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0