Stolt över mig själv igen

Hela dagen har jag mått bra idag, och det beror på insatsen som jag gjorde men också på grund av ängel skrattis som fick mig att le. Jag har inte bara mått bra utan jag har även känt en annan känsla som jag inte får uppleva ofta utan det är väldigt sällan men idag kom den känslan... Hela dagen har jag varit stolt över mig själv för den superduper bra insatsen som jag gjorde på förmiddag idag vilket det kändes bra. Det är andra gången på nästan på en månad jag upplevde den här känslan, att man är stolt över sig själv.


Som vanligt gick det bra på jobbet även om jag inte jobbade många timmar. Jag har stått i kassan ganska mycket men det var inte så farligt för jag går inte runt och klagar på att jag sitter mycket i kassan. När jag kom till jobbet, såg jag att jag inte bara skulle ha kassa 1 utan även en annan skulle också ha kassa 1 så jag frågade personalchefen hur vi skulle göra eftersom vi båda inte kan stå samtidigt i kassan. Hon frågade mig om jag ville stå i Förbutiken eller i kassan för hon lät mig bestämma den här gången. Jag sa att jag ville stå i kassan och mitt ansikte lyste upp. Hon skrattade för hon vet om att jag inte tycker om att stå i Förbutiken.

Efter jobbet cyklade jag hem och bytte hem. Jag väntade på min syster som skulle hämta mig så att vi kunde åka hem till henne trots att jag kunde cykla hem till henne och hennes kille men hon ville inte att jag skulle cykla på kvällen. Hemma hos de åt vi snacks och spelade olika spel så det var roligt. Det var trevligt.
Och nu ska man gå och sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0