Grattis <3

Ett stort grattis till min söta syssling Lejla som fyller år idag. Hon blir sex år. Tiden går alldeles för fort för sex år sedan kom hon till världen. Hon var en liten bebis. Och nu är hon en stor flicka som har en gullig humor som får oss människor att skratta. Hon är smart för sin ålder. Hon vet vad hon pratar om. Hon vet hur hon ska få oss att skratta.

Det som är synd, är synd att jag inte får vara på hennes födelsedag för hon bor i Österrike. Hade hon och hennes familj bott i Sverige, hade jag varit på hennes födelsedag idag. Men jag hoppas att hon får en bra födelsedag idag : )
Min lilla prinsessa <3

Grattis på födelsedagen min söta Lejla!
Jag älskar dig oerhört mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0