Ny bloggdesign

Vad sägs om min nya bloggdesign?
Som sagt har man ny bloggdesign som jag är jättenöjd med. Ett stort tack till http://evlajndesign.blogg.se/ som ville göra min design. Hon har gjort ett fint arbete! Tusen tack! :)


Idag mår jag lite bättre än vad jag gjorde igår. Igår var jag hängig på jobbet för jag hade en jobbig huvudvärk som inte ville släppa. Huvudvärken ledde till att jag fick också ont i nacke/axlarna. Jag kände att jag inte hade ork att jobba igår så jag frågade personalchefen om jag inte fick gå hem, och det fick jag. Jag jobbade fram till 14.15 istället för 19.15 så jag har förlorat en del timmar igår men inte ska jag behöva plåga mig själv att jobba om jag inte mår bra. Igår när jag kom hem, tog jag alvedon och voltaren samtidigt och sen sov jag i i två timmar vilket jag inte skulle ha gjort för jag hade svårt att sova i natt. Jag tror inte att jag fick tillräckligt med sömn. Även om jag inte fick tillräckligt med sömn är jag lite pigg. Oftast är jag pigg när jag inte får tillräckligt med sömn. Det är lite konstigt för jag borde vara trött men det är inte jag fast igår på jobbet var jag trött, att jag ville bara sova.

Idag börjar jag inte jobba förrän klockan 14.30 så man har lite aktiviteter att göra på stan på förmiddag. Sen hem och äta. Sen iväg och jobba fram till 19.15. I helgen är jag ledig vilket det blir skönt för nästa vecka blir jag en arbetsnarkoman på grund av mina sena arbetstider men det blir härligt med lön som kommer nästa månad för den här månaden har jag jobbat mer än vad jag gjorde förra månaden, augusti. Imorgon eller på söndag ska jag och min mamma göra rent alla fönster i lägenheten för snart är det högtiden för oss bosnier och huset måste bli rent innan det är högtid. Annars ska jag inte göra mycket speciellt i helgen förutom att jag borde träffa en del kompisar och umgås lite så att jag inte stänger in mig själv i lägenheten för det är vad jag gör nu för tiden vilket det inte är bra.

Igår fick jag ett brev från min kusin som bor i Österrike. Hon skickade bilder på mina söta sysslingar, Lejla och Eldar. Lejla har växt. Och man kan inte tro att hon blir sex år i år för hon ser äldre ut tanken på hennes längd. Jag får hoppas på att hon inte blir lika lång som sin pappa eftersom pappan är jättelång. Jag får hoppas på att hon blir lika lång som sin mamma. Och så söt Lejla är. Min lilla söta syssling! Hennes lillebror, gud vad söt han är. Han är lik sin pappa. Båda barnen är söta. Och jag älskar de lika mycket. Nu när jag tänker på de, vill jag gärna träffa de. Jag älskar mina söta sysslingar, och det kommer jag alltid att göra <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Den nya blogg designen e super fin =))

2008-09-20 @ 14:07:03
URL: http://kramigaspittfir.bilddagboken.se/
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Vilken snygg blogg du har!

Hoppas du får en trevlig söndag!

2008-09-21 @ 07:45:58
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0