Mina fina sysslingar <3

Jag kan inte förklara hur mycket jag älskar mina söta sysslingar Lejla och Eldar. Jag kan inte eller förklara hur mycket jag saknar de för nu vill jag vara närheten av dem. Jag vill bara krama om och pussa de. Saknaden är stor!

Och att få höra " jag älskar dig " från min fina prinsessa Lejla... Det har hon sagt flera gånger till mig nu när jag var i Bosnien. Den meningen värmde mitt hjärta. Den meningen betydde mycket för mig även om jag och hon inte bor i samma land. Hon har sagt flera gånger till mig att hon älskar mig, och jag älskar henne. Det har jag sagt till henne. En fin kärlek är det! Syssling-kärlek.
Kan man skriva så?

Min lilla prins Eldar. Han är bara för söt som helt plötsligt blev beroende av min pappa som blir hans gammelmorbror. Den lillen ville bara till min pappa. Den lillen började tycka om min pappa, och det gjorde min pappa också. Människor i Bosnien började tro att det var hans barnbarn ;) Det var för att min pappa tog med honom på promenader.

Puss på mina fina sysslingar!


Kärlek!



Kärlek!

Kommentarer
Postat av: TinA

Nä så himla söta dom är :D



Det är jättefint att ni säger att ni älskar varandra ofta =)

2009-08-27 @ 09:38:57
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Greppe

Hej Sabina!



Ville bara säga att jag har en ny blogg.

Och att jag har ringt dig!! Kan inte sms:a.. så du kan väl plocka upp telefonen imon?



Kram

2009-08-28 @ 22:42:50
URL: http://paintitred.blogg.se/
Postat av: Darlene

Fin bild du har både på sysslingar och nya bloggbilden;) Tagen i Bosnien?



Japp, byter gärna till svenskt nr.. börjar kännas lite träligt och dyrt.

Men som sagt, som jag skrev å msn när du kollar den.. häng med på stan på måndag kl 10.00. så blir det ny mobil och svenskt nr!

Mobilen håller på att kola av just nu... helt hopplös.. så kan jag inte ens sms:a dig som du märker.. även om jag har svenskt riktnr innan.. vill den bara beställa norsk taxi i oslo-området..



Hoppas du haft det mysigt med din goa syster=)

Hälsa henne från mig!

Kram och <3

2009-08-29 @ 22:51:32
URL: http://paintitred.blogg.se/
Postat av: Darlene

Tjo igen!



Kom på ett sånt bra bloggnamn så jag bytt igen.

Denna gång till något superb.

Night!

2009-08-29 @ 23:30:34
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Ronja

Så fina bilder och så fint skrivet :)

2009-08-31 @ 19:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0