Årets kramar <3

Årets kramar går till:

Min familj som är min KÄRLEK, som alltid kommer att vara min KÄRLEK!
Stort tack till de som valde Örebro, och stort tack till de som tänkte på mig i första hand! De betyder mycket för mig! <3

Vivvi och Johannes som tillät mig vilket det har betytt mycket för mig, som alltid kommer att betyda mycket för mig. 3 maj och 2 november är ett minne för livet! Lilla familjen kommer alltid att finnas i mitt hjärta vad än som händer! Och stort tack till lilla familjen som kom på min födelsedag!:)

Söta TinA som skriver fina och varma meningar som värmer i mitt hjärta. Hennes meningar får mig att le vilket det gör varje gång jag läser de meningar. De fina och varma meningar kommer jag att skriva i min positiva bok! Tack söta TinA! :)

Tjejgänget som kom hem till mig och fikade när jag fyllde år. Tack för den lilla uppvakningen på min födelsedag! Ett gäng som jag trivs bra med! Ett gäng som är knasiga, som jag tycker om! 

Ängel skrattis som betyder otroligt mycket för mig, att jag inte kan beskriva. Det går inte beskriva hur fin hon är som en människa för hon är en av de finaste människor jag har mött i mitt liv. Hon kommer alltid att finnas i mitt hjärta för hon är en speciell människa. Få är som hon! <3


Och Gott Nytt År! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe vilken snygg avslutning du gjort här på bloggen på året;)



Du är oxå på min "årets" kramlista;)

Din kycklingpaj e mums!!

Kram

2010-01-01 @ 17:34:04
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: Ronja

Sött inlägg du skrivit :) Säger som Sara, du är också en av de som får årets kram :)

2010-01-02 @ 13:44:52
Postat av: Sara

Haha, ja börjar misstänka vem det kan va nu;P

Vad görs gumman?



Sitter hemma å dör av mensvärk.. annars e det tiptop!

2010-01-03 @ 19:50:35
URL: http://irlandskan.blogg.se/
Postat av: TinA

Du ger jättefina kommentarer, du också, Sabina. Som det jag tänkte svara på nu; det gör mig väldigt glad dels för att det får dig att skratta, dels för att du kan se mig som 70åring ;) hahaha bästa ever faktiskt :D

jag tror inte jag kommer ta bort den, men ibland känns det som "varför har jag den egentligen?" liksom.. vad är det ajg vill nå fram, vill jag skriva om mig, min vardag, eller vad?

men det är nog lika bra o öva på skrivandet, jag älskar att skriva o siktar på få skriva krönikor o grejer nån dag. jag fick chans att skriva det i NA studio när jag praktiserade där.. det var kul =)

2010-01-07 @ 22:02:26
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

Nu kommer här ett massgäng med svar till dina kommentarer =)



sv1: Du är smart du, Sabina.. En himla bra anledning att behålla bloggen och dessutom uppdatera.. För att minnas.. :) Skulle vara coolt om jag kunde göra om alla inlägg till nån slags självbiografi när jag är gammal o världen är urtråkig för att den nya generationen inte har fått smaka på lite TinA. ;)

Sen så äre också bra att skriva för sin egna skull.. Om vi tar storbloggarna som exempel, så måste de uppdatera ifall de har manager o annat folk över sig som "bestämmer" det.. Sen finns det tyvärr de som skriver till storbloggarna att dom suger ifall dom är sega på att uppdatera. Tråkigt, men tyvärr sant.. Så du har rätt på den punkten med. Det är dessutom lättare o skriva nåt om man skriver för att man själv vill och inte blir tvingad av varken chef eller läsare.



Jag ska hälsa från Paul :)



sv2: haha jag har faktiskt länge tänkt på att styla min bil. då har jag tänkt i betty boop-stil :D hade vart SÅ fräckt! :D

2010-01-11 @ 18:01:41
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Sara

Mmm tack. Jo, ska börja skriva igen..

Behöver d.. mmm just nu känns det tvärtstopp.

Vill gråta men kan inte.. kanske inte dags än helt enkelt.



Mobilen e borta.. vet ej om den e stulen igen.. spelar ingen roll.. skaffar ny mobil i veckan..

Tänker på dig!

Kram

2010-01-31 @ 23:23:05
URL: http://irlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0