Grattis <3

Ett stort grattis till den finaste ängel som fyller år idag! En av de finaste människor som jag har mött i mitt liv, som alltid kommer att finnas i mitt hjärta för att hon har fått en speciell plats i mitt hjärta som är bara hennes. En av de finaste människor som jag har mött i mitt liv, som alltid kommer att betyda mycket för mig!
Hon är en ängel utan vingar i mina ögon, och hon har ett hjärta av guld!
Grattis på födelsedagen fina Malin! ♥

Det är inte bara den finaste ängel som fyller år idag utan min goa farmor skulle också ha fyllt år om hon levde idag. Än idag kan jag inte förstå att det har gått åtta år sen hon lämnade världen vilket det gör ont i hjärtat. Min goa farmor kommer alltid att finnas i mitt hjärta, och jag kommer alltid att älska henne även om hon inte lever. De minnena som hon och jag skapade tillsammans kommer jag alltid att bevara i mitt hjärta! Och jag saknar henne så otroligt mycket att jag inte kan beskriva!
Grattis på födelsedagen min goa farmor! ♥


Kommentarer
Postat av: TinA

grattis till dom båda två. :)

även om någon har gått bort, så betyder deras födelsedagar något, då det var den dagen de föddes och de kom att betyda något för en :)

2009-12-18 @ 18:19:26
URL: http://egoism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0