2007.02.23

Nyss gick jag igenom meddelandehistorik ( MSN ) för den finaste ängel för jag har fortfarande kvar den. Jag tror inte att jag kommer att radera bort meddelandehistorik för den finaste ängel för jag har haft både jobbiga och roliga samtal med henne :) De roliga samtal som jag och hon har pratat om, ska jag skriva i min positiva bok eller så får jag skriva ut och klistra i positiva boken.

2007.02.23, den dagen chattade jag med den finaste ängel i två-tre timmar :) Hon måste nog ha tröttnat på mig. I början hade vi ett jobbig samtal. Sen så hade vi roliga samtal för hon hade skickat roliga mail till mig för att hon ville nog göra mig glad, och det lyckades hon. Hon har alltid gjort mig glad. När jag tänker på henne, blir jag glad inom mig!

Den dagen, skickade hon dagens sämsta ämne som jag skrattade åt. Fortfarande idag, skrattar jag åt det skämtet när jag läser igenom meddelandehistoriken :)

Ämne: Dagens sämsta... I en park stod två statyer mitt emot varandra, en kvinnlig och en manlig. Tidigt en morgon uppenbarade sig en ängel som sa: *Eftersom ni har varit såna exemplariska statyer under så många år och skänkt så mycket glädje åt människor tänker jag låta er högsta önskan gå i uppfyllelse. Jag tänker ge er liv i 30 minuter var och låta er göra precis vad ni vill.
De båda statyerna tittade på varandra, log, sprang hoppade in bakom första bästa buskage. Ängeln log för sig själv när han lyssnade på de fnittrande statyerna, hörde grenar som knäcktes och såg de skakande buskarna. Efter en kvart kom de båda fram ur buskaget med ett leende på läpparna.
Ängeln tittade förvånat på sin klocka och sa till statyerna: Ni har ju fortfarande 15 minuter på er. Vill ni inte fortsätta?*
Den manliga statyn tittade på den kvinnliga och frågade: *Vill du göra det igen?* Hon log och svarade:*Gärna, men den här gången får du hålla i duvan så jag får skita den i ansiktet.*

Den finaste ängel finns alltid i mitt hjärta! <3


Kommentarer
Postat av: TinA

HAHAHAHA!

2009-02-04 @ 11:37:59
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: sanna

hahaha =D

2009-02-04 @ 18:04:10
URL: http://snowaangel.blogg.se/
Postat av: Ronja

hahahahaha det där var ju roligt :P

2009-02-04 @ 18:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0