Alla hjärtans dag

Ett inlägg om viktiga rader som är kopplad till Alla Hjärtans Dag!

Min familj - jag älskar min familj, och finns de alltid i mitt hjärta! Stort tack till mina föräldrar som valde Örebro. ( Skriver en annan dag vad jag menar med det ) Kärlek! ♥

Mina mor- och farföräldrar - av hela mitt hjärta vill jag tacka de som har ställt upp för mina föräldrar genom att vara barnvakt till mig och lillasyster! Det här var innan det var krig i Bosnien. ♥

Mina bästa sysslingar Lejla och Eldar - de älskar jag, så det går inte beskriva! ♥

Sötnosar Miranda och Viktor - när jag tänker på de, ler jag. när jag tittar på bilderna på de, ler jag! ♥

Vännen Vivvi - hon finns också i mina tankar! Hon och jag är chokladmänniskor! ♥

Den finaste ängel - det går inte beskriva hur mycket jag har varit tacksam det hon har gjort för mig! Fortfarande idag är jag tacksam för det fina jobbet hon har gjort. Hon har ställt upp och lyssnat på mig! När jag tänker på henne, sänder hon glädje till mig som jag inte kan förklara. Hon finns alltid i mina tankar. Varje dag. En av de finaste människor jag har mött i mitt liv. Stor-loser och lill-loser! :) ♥

Ängel skrattis - jag kan inte heller beskriva hur mycket jag är tacksam, det går inte beskriva! En av de finaste människor jag har mött i mitt liv. Det är inte bara jag som är tokig utan hon är också tokig. Det ser jag på ett positivt sätt :) Hon är en ängel som har osynliga vingar. ♥

Lillasyster - jag är glad att hon har sin Armin i sitt liv! Jag är glad att jag har henne som syster för jag älskar henne. Det gör jag av hela mitt hjärta! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0