Frågetecken

Jag sitter framför datorn och lyssnar på min mp3 när jag egentligen borde ligga i sängen och sova tanken på att jag ska upp tidigt imorgon för jag ska till tandläkare som jag inte ser fram emot. Jag tycker inte om tandläkare. Vi får se hur mycket jag kommer att betala,
I kväll ska jag lägga mig tidigt så att jag får mer sömn för det fick jag inte i natt för jag somnade sent i natt för jag somnade vid ett tiden. Samtidigt kan jag inte sova på grund av mina tankar. Tankar som jag tänker mycket på, som jag ens inte vill tänka på. Det är så mycket som snurrar att jag inte vet vad jag ska göra. Egentligen borde jag skriva ner de på papper, och tejpa de på boxningssäck och boxa på papperna. Ett problem bara… Jag har inte boxningssäck så det går inte. Hade jag haft en sån, så hade jag nog gjort det. Det var en dum idé. Den dumma idén föreslog jag till Tina när hon en gång var arg ;)

Jag får skriva ner mina tankar fast jag sa till mig själv att jag inte skulle göra det. Snarare, sa jag att jag inte skulle skriva ner mina tankar på ett bra tag men det blir lite svårt att låta bli. Jag kan inte riktigt sluta tänka på de meningarna. Meningar som hon sa. Hon har rätt.
Jag hatar när det är så här.
När ska jag börja göra det jag vill? Frågetecken??? En viktig fråga som är jobbig.

Nog om det här…
Idag träffade jag Ronja efter några veckor. Vi fikade på Java så det var trevligt :) Tack för sällskapet gumman! :)
Nästa helg är det tjejhelg för att Sanna kommer hit så det måste bli en bra helg för Sannas skull :) Det blir trevligt.

Nu börjar jag känna tröttheten, att jag vill sova. Jag ska ligga i sängen och sova. Glömma dagens tankar så får jag fortsätta tänka på de tankarna imorgon.   

Tusen tack till Vivvi för de fina och varma meningar som värmde mitt hjärta! Blev tårögd men tur höll jag tårarna tillbaka för jag var nära på att gråta. <3 


Och... Enkeli, du är en enkeli!


Kommentarer
Postat av: Ronja

Tack för idag gumman, det var så kul att träffa dig :) Ses snart igen!! Puss <3

2009-02-11 @ 22:14:24
Postat av: TinA

Haha, just det, ja! :D Men det var en bra idé att tejpa upp papper med sina tankar uppskriva, på boxningssäcken :) Jag har allt för mig att min bror har kvar sin säck, jag kan nog låna den. ;)

2009-02-11 @ 22:49:58
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

Pauls moster.. cancer. :( Hon var en av mina favoriter från hans släkt..

2009-02-12 @ 07:11:09
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack gumman o hoppas d blir lättare för dej snart oxå.. Man kan ju typ köpa ägg o skriva en massa ord på dom o kasta dom på typ ngt så ksk d känns bättre? ^^ Jo, jag har fått en akuttid idag kl halv tolv så det är bäst för dom att dom gör något, kan knappt äta och sova. Hur gick d för dig hos tandläkarn? KRAM

2009-02-12 @ 08:32:52
URL: http://kramigaspittfire.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0